Knuffels wassen

Nou meiden, ik heb het even gecheckt bij mijn beste vriendin die 2 blakend gezonde kinderen heeft. En zij heeft de knuffels echt niet van te voren gewassen. Een beetje weerstand opbouwen kan nooit geen kwaad. De knuffels was je pas, als ze vol snottebellen zitten en ondergespuugd zijn.... hahaha. Maar nu echt nog niet hoor....
Ik vind ze nu ook juist zo lekker zacht.... Ik leg ze wel tegen mijn lijf aan, dat de knuffels mijn geur gaan oppakken, dat is ook vertrouwd voor de kleine straks.....

tis maar net wat je gevoel is.

hier komen geen knuffels in huis ivm allergieen.
de meiden hebben beide 1 slaapknuffeltje, die ik altijd met de hand moet poetsen omdat er een muziekdoosje in zit.

die zijn wel eerst gepoetst voordat ze ze kregen. puur zodat de fabrieksgeur eraf is en ze lekker ruiken :p

liefs, do

Hier ook niet gedaan. Volgens mijn kv hoefde ik de nieuwe kleertjes ook niet eens te wassen, alleen als ze heel erg stonken. Moest gewoon een btje op mijn gevoel af gaan.

xx

Hmmz denk dat ik ze dan ook niet ga wassen. Mijn moeder zei ook al dat ze dit vroeger nooit heeft gedaan. Heb wel twee van die koespoppetjes (is dat Fries??) gewassen waar ik nu zelf mee slaap om mijn geurtje daar aan te krijgen.
Liefs nelie

Heb alles wel gewassen, maar dat was voornamelijk omdat die knuffels echt chemisch ruiken! Slapen met de knuffels om je geurtje mee te geven is wel een goed idee! Thanks!

Terug
Bovenaan