knuffels

In het begin had Tyche 'piep'.. je raadt het al een knuffelmuis. Daar moest ze niks van hebben. Toen kwam 'nijn' (ja idd van nijntje) en daar kan ze niet meer zonder. Nu ben ik toch even aan het wisselen gegaan want ja, nijn moet ook wel eens in de wasmaschine. Dus nu heeft ze 'lanterfant' de olifant en ugly een groen poppetje van difrax. Hoe is het bij jullie met de knuffels gesteld??

Yari vind z ´n winnie de pooh helemaal geweldig,heeft hij van mijn schoonmoeder gekregen, en die was zo slim om er meteen 2 te kopen, de ene in de wasmachine en hij kan gewoon de andere pakken.
Winnie is gewoon het hoofd van winnie de pooh en daaronder een gele lap stof.

Hij duwt hem vaak helemaal tegen zijn gezicht aan als hij gaat slapen, slaapt hij dan ligt ie ergens aan de zijkant van z ´n bed.

Groetjes Marina.

Siebe heeft een hondekopje met ook een soort lap er onder (Hema). Inderdaad ook meteen 2 gekocht, dan kan hij met een gerust hart uitgewassen worden. Ook in het geval hij ooit kwijt mocht raken, dan zit je niet meteen omhoog. Bij Merijn ook altijd zo gedaan en dat werkt perfect.  

als ze een favoriet knuffeltje hebben, moet er inderdaad gelijk 2 kopen. Mocht er één kwijt raken of in de was zitten, dan hebben ze er nog één. Mijn oudste zoontje slaapt altijd met Nijntje, dus ik heb er destijd nog maar één gekocht. Nu ligt er één op de creche en ligt er één thuis in z'n bed. In het begin sleepte we hem iedere keer mee naar de creche totdat we hem een keer vergaten. Slapen zonder doet hij niet.

Groetjes,
Josie

Terug
Bovenaan