Knuffels!!

Hoi,

Hoeveel knuffels liggen er bij jullie kids in bed en hoe groot zijn die??
Wassen jullie ze vaak?
Mijn jongste heeft 4 knuffels in bed waarvan 1 zo groot als hij zelf was bij de geboorte!
De oudste 2 hebben er elk een stuk of 10 in bed!
Ze gaan allemaal geregeld in wasmachine zo 1x in de 2-3 weken!

Gr MJ

Hoi,

Myrthe heeft 1 grote favoriet die altijd overal mee in bed gaat. Verder heeft ze 1 soms 2 knuffels erbij. Speelt ze mee als ze wakker wordt, hihi.
Ik was ze om de paar weken. Zeker met de altijd chronische verkoudheid en de daarbij horende vieze groene plekken, bleuhhh.

Liefs Reneke

hoi,

Kelwin heeft 2 knuffels in bed: een konijn ( ong. 50 cm) en een klein schaapje met een lekker pluizig vachtje.
ook ik was ze regelmatig. vooral omdat kelwin ze in de mond stopt met name de oortjes en pootjes. en die dan helemaal hard zijn.
hij kan niet slapen zonder zijn knuffels. dus ik neem ze ook altijd mee als hij gaat logeren.

Liefs, Christien

nathalia heeft 1 popje en 1 knuffel in bed.
meer dan genoeg whahaha
ze heeft geen vaste knuffel, of popje
ik wissel ze ook sinds ze een paar maanden is af, om te voorkomen dat ze zich aan 1 knuffel gaat hechten :)

liefs, do

Hallo mary jane,

Noah heeft 5 knuffels in zijn bed. 2 kleintjes, waarvan een heel zacht schaapje die hij gekregen heeft van mijn oma, bij zijn geboorte en een guardian angel knuffel, die hij gekregen heeft van mijn moeder, toen hij heel ziek was en in het ziekenhuis lag.

En 2 grotere. waarvan een blauwe, die hij van ons heeft gekregen en een kikabeer, die wij gekocht hebben. Hij vind ze allemaal geweldig.
Maar nummer 5 is een doekje met een hoofje erop van de hema. En dat is echt zijn slaapknuffel. Die legd hij ook over zijn hoofdje heen, als hij gaat slapen. Zooo lief. Zonder dat doekje, word het waarschijnlijk niet slapen. Ik heb er ook meerdere van.
Ik vind het eigenlijk wel lief, dat ze een'" vriendje"hebben in bed. De knuffel moet ook wel in zijn bedje blijven, want ik wil niet dat hij er de hele dag mee loopt te sjouwen.. Of hij moet echt ziek zijn.

Ik was de slaapknuffel zeker één keer in de week. Als ik zijn bedje verschoon gaat het altijd even met de was me.Of als hij vies is een keer extra. Ik wil niet dat dat ding zuur gaat ruiken en dat hij die geur  lekker gaat vinden..  De rest van de knuffels was ik denk ik één keer in de 3 a 4 weken.

Groetjes

O, dus er zijn er meer met zulke grote knuffels!
Hij geeft ze ook vaak kusjes en zit er mee te spelen of hij kijkt hoe ver hij er mee kan gooien..haha
Het regelmatig wassen doe ik idd ook voor de geur, dat ze daar niet aan wennen, ook zet ik regelmatig ander knuffels aan het hoofdeinde, dat werkt ook wel goed, ze hebben wel een aantal favorieten, maar kunnen net zo makelijk met een andere knuffel slapen!

Gr MJ

Terug
Bovenaan