Knuppel

Hoi
Voor ik met mijn volgende relaas begin wil ik heel graag even weer de aandacht vragen voor Aagje, Ik brand een kaarsje als ik achter de computer kruip, voor een bezoekje aan jullie doen jullie nog mee?

Dan wil ik even vertellen dat ik gister de stoute schoenen heb aangetrokken, de koe bij de horens heb gevat en de knuppel in het hoenderhok heb gegooid.
Ik ben er achter gekomen dat ik ben overgeplaatst om de eenvoudige reden dat mijn kinderwens een potentieel gevaar is voor mijn aanwezigheid als teamleidinggevende, op grond van mijn ziekteverzuim rond de miskraam, denken ze dat ik een verhoogd risico heb om afwezig te zijn.
IK ga dit natuurlijk niet pikken en heb in vijfvoud protest aangetekend(zelfs een brief naar onze Heilige Direkteur gestuurd.
Dat heb ik gisteren gedaan (hoezo hormonen) en nou heb ik de hele dag kriebels in m ´n buik, ik heb toch niets te verliezen. dit is echt superspannend want hoe gaan ze hierop reageren, ze wilden dit stilletjes onder het tapijt moffelen en mij eerst doorintimidatie, toen door belediging zelfs door bedreiging laten opstappen, dat gaat ze echt niet lukken.

Ik heb wel afleiding op deze manier, vind je niet.

 
Wouw, echt goed van je hoor, laat ze maar flink een poepie ruiken!!!!!
Het is heel goed dat de sterke vrouw in je naar voren komt en wie weet win je wel. Misschien hebben ze nu wel zo iets van, maar die willen we daar niet kwijt want die durft te zeggen waar het op staat. Het is ook wel echt een misselijke reden, konden ze niks beters bedenken. Volgens mij mag dit niet eens wat ze nu met je doen.
Blijf sterk!!!

wat betreft Aagje, ik denk nog elke dag aan haar en steek dan een kaarsje aan. Ik blijf dit voorlopig nog wel doen.

Succes met alles.

Liefs, Ank
 
Anoniem,
Als mensen hier toch behoefte aan hebben laat ons dan toch. We vallen jou er toch niet mee lastig, je hoeft het toch niet te lezen!!!! Met sommige mensen op het forum vorm je nu eenmaal een band en is het fijn iets voor elkaar te kunnen betekenen.
Ik vind het fijn om op deze manier toch het gevoel te hebben nog iets voor Aagje te doen.

Ank
 
Hoi

wel balen dat er altijd mensen zijn die hun naam niet durvenen noemen als ze een opmerking plaatsen.
Nou beste anoniem: laten we hopen dat je altijd gezond zal blijven, want anders zul je steun nodig hebben van anderen.
Ik vind het spijtig te lezen dat sommige mensen alleen met zichzelf bezig kunnen zijn.

Jeanette
 
Waar halen ze het lef vandaan om je op voorhand al over te plaatsen?? Zeker een mannelijke staf ofzo?

Ik denk ook elke dag aan Aagje. Heb een kaarsje naast het kaarsje voor mijn vader gezet (1/9/03 overleden, 51 jaar) en heb gevraagd of hij d'r misschien een beetje steun kan brengen. Weet heus wel dat dat niet kan, maar het idee geeft me een goed gevoel.
 
Hi Jeanette,

Allereerst wil ik zeggen dat ik het goed van je vindt dat je actie hebt ondernomen. Als je dit kunt bewijzen, sta je trouwens wettelijk heel stevig, want dit mogen ze echt niet doen.

Verder denk ik ook wel veel aan Aagje. Wat een verhaal, zeg! Degene die dat berichtje net heeft geplaatst, moet zich trouwens schamen! Waarom mogen mensen niet een symbool aangeven waarmee zij aan iemand denken?

Hoe staat het er verder mee, Jeanette? Is er alweer zicht op een zwangerschap? Ik heb net weer mijn eisprong gehad en we hebben op het juiste moment gesext, dus het is weer even spannend.

Zet 'm op op je werk en we houden contact.

Groetjes,
Ongeduldje
 
Goed zo, you go girl! Ik hoop dat ze je nu wel serieus nemen. Wat denken ze wel die *&%$^&@* van een werkgevers! Succes en vertel je nog even hoe het afloopt?

Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan