Knutsel Ideetjes voor de koude wintermaanden

Hoi allemaal.

Ik wil met een paar ouders in onze buurt een knutsel clubje opzetten voor de kinderen in de buurt. Hierin gaan we leuke dingetjes maken voor de feestdagen of andere dingen. Gewoon omdat het leuk is, omdat ze dan wat te doen hebben. En omdat het goed is voor hun ontwikkeling. Dus ik vroeg me af jullie leuke ideetjes hadden om te knutselen. We beginnen volgend weekend, dus kerst en nieuwjaar kan er nog nét bij. ;)

kerst-knutselen-2.jpg

Ik zal natuurlijk straks ook delen, zodat andere ook weer inspiratie kunnen op doen.
Thanks alvast! :giggle:

Beste F, wat een ontzettend leuk idee. Ik houd zelf ook erg van knutselen. Ik heb even op de site van Ouders van Nu gekeken, want ze zijn bij de redactie ook erg van fan knutselen dus ik heb wel wat inspiratie voor je! Als andere ouders nog leuke ideeen hebben, laat het ons weten hier bij dit topic!

Leuke om in de kerstsferen te komen:

Leuke om te knutselen met spullen uit het huis:

Om een mooie Caleidoscoop te maken (love it):

Heel veel knutsel plezier!

Ik had leuke knutsel ideetjes gevonden op en website. Daar staan wel ideeën op. En die site verkoopt knutsel spullen.
Maar niet aan particuliereno_O.. SUPER irritant lol.

Heel irritant! Maar misschien nog steeds wel nuttig voor de ideeën?
Hahaha ja dat is waar. Nouja.. nu is het een beetje mosterd na de maaltijd natuurlijk. En ik zie nu dat de pagina zelfs weg is!!
Ze hebben er nog wel eentje van Halloween. Zo'n iets was het. hier is een linkje, het is eigenlijk een pagina met knutsel ideetjes. Ik zal ze in de gaten houden. Misschien dat er wel leuke dingen tussen zitten. En dan kun je natuurlijk de spullen ergens anders kopen haha.

ps: Nog de Beste Wensen iedereen!! :love:(y)

Terug
Bovenaan