Knutselen

Gistermiddag heb ik eigenlijk pas voor het eerst wat met Naomi zitten tekenen. Ik had er eigenlijk geen idee van dat dat al kon. Nou ja, ze deed eerlijk gezegd zelf ook nog niet heel veel met de potloden. maar toen er eindelijk een zelfgezette kras op het papier stond, moest ik toch wel lachten. Ze keek er verwonderd na en draaide het vel toen om om te kijken of er aan de andere kant ook een streep stond. heel grappig.

Knutselen/tekenen jullie al veel en heb je nog leuke ideeen?

Wilmi

Hoi,

Heather heeft het tekenen ook  helemaal ontdekt. Nou ja, ze heeft potloden ontdekt en soms krast ze per ongeluk ook op een stuk papier .

Bij de hema heb je badschuim vingerverf. Die gaan we binnenkort uitproberen (bad leek me wel een uitgelezen plek voor haar eerste vingerverf ervaringen). Op het kdv doen ze echt veel aan knutselen. Misschien vind je op peuterplace.nl wat leuke dingen om te doen?

Groetjes, KT

Hier wordt nog niet geknutseld; lijkt me wel leuk als dat gaat komen al geniet ik nu ook erg van het verstoppertje spelen en het achter elkaar aan kruipen.

groetjes Ida

gisteren was een kennis jarig en daar hadden we een leuke pipo kaart voor gekocht.
dus ik de stiften erbij gepakt en op hoop van zegen kijken of er wat mee wilde doen.

Nou onze kleine meid van 15 maanden heeft heerlijk zitten "tekenen" in de kaart.

Vanochtend weer een papiertje gepakt en ze vind het super en zit met smart op de volgende kleur te wachten. geeft de stift ook terug als ze de kleur niet meer leuk vind.

Dus de opa en de oma's krijgen binnenkort mooie tekeningen

Terug
Bovenaan