knutselidee, leuke sites?

A

Anoniem

Guest
Hoi
nu ik veel thuis moet zitten heb ik opeens veel zin om creatief bezig te zijn maar de inspiratie ontbreekt nog. Ik heb al een leuke slinger gemaakt van stof  die we straks op kunnen hangen als de kleine er is maar heb zin om nog meer te freubelen. Wie weet er ene leuke site met ideeen? ik zou het bijvoorbeeld erg leuk vinden om een boxtas te gaan maken. ik ben niet extreem creatief maar kan wel aardig vooruit met naaimachine etc. wie heeft er ene patroon voor zo'n boxtas of leuke sites met zelfmaak ideeeen?
groetjes

mmm weet zo geen site, maar je zou ook nog zelf een boxkleed kunnen maken.... stof, fyberfill en klaaar (wel even doorstikken ongeveer 10 cm van de rand anders schuift het fiberfill... hier ook zelfgemaakt, maar dan vanwege het rare formaat box dat we hebben) en zo'n boxzak: kijk eens bij een babyzaak hoe ze eruit zien, kan je het daar niet mee namaken?

wat zou je nog meer kunnen maken eh.... leuke lakentjes met een mooi randje, zak voor bij de commode waar je van alles in kwijt kunt, saaie kapstokjes 'pimpen' (wat heb ik een hekel aan dat woord haha maar het is wel duidelijk), zelf een muziekdoosje maken (doosje koop je en dan zelf dus een poppetje of iets dergelijks er omheen maken), een dromervanger met dingetjes van vilt en losse poppetjes (even afkijken bij de HEMA, daar hangt ook zoiets)....

Op de site www.misslittle.nl staan allemaal leuke dingen die je ook zelf kunt maken. Patronen voor o.a. hoes voor aankleedkussen, quilt voor in de box etc. kun.  je hier bestellen en evt. ook stofjes

veel plezier!!!
PS
ben zelf bezig met een dekentje van allerlei kleine lapjes stof, aan elkaar naaien, katoenen vulling ertussen doorstikken en voila je hebt iets heel origineels en het is nog leuk om te doen ook.

Terug
Bovenaan