@knutseljuf

Hoi Jen,
Ben benieuwd hoe het met je is! Ik zie je al even niet meer op het zwangerworden forum (we staan alweer op pag 13..)
Hoe gaat het met je zwangerschap? Nu lekker vakantie natuurlijk, maar hoe reageerden collega's? Ik hoop dat het goed gaat met jou en de kleine.
x Taraneh

Hey, wat fijn dat we elkaar hier weer vinden! Was ook erg benieuwd hoe het met jullie was!

Hier gaat het wel ok, helaas hele heftige bekkenklachten waardoor ik heel weinig meer kan/mag. Maar verder gaat het super, vandaag 17 weken zwanger en we hebben net te horen gekregen dat we er een meid bij krijgen :)

Hoe is het met jou?? Ik zal jullie snel weer is opzoeken op pagina 13 ;)

Liefs Jen

Thnx Marjan! Dan weet ik r te vinden als ik r weer kwijt ben;-).
Hi Jen, we staan alweer op 14 ;-). Leuk als je daar weer wat laat horen. Fijn dat het ok is. Bekken is balen! We kunnen elkaar de hand schudden. Ik werk normaal gesproken 4 dagen (20 lesurenx50 min) en kreeg advies ivm bekken om terug te gaan naar 50%. Directeur haalde 4 lesuren uit mijn rooster! Het heeft wat strijd gekost, maar nu werk ik sinds een week (advies was 4 wk geleden) 3 lesuren per dag. Onderwijs is best lastig wanneer je uitvalt merk ik. Nu mag ik na de vakantie nog ruim 2,5 wk en dan met verlof. Ik kijk er echt naar uit, want af en toe zie ik de enorme buik van me en ontdek ik dat ik echt een kleine verwacht. Ben zo bezig om me met mijn klachten te redden, dat ik het wel eens vergeet.. Verder gaat alles gelukkig goed met de kleine.
Superleuk dat jullie een meisje krijgen! Voor meiden is er zo onwijs veel leuk spul. Ga je nu helemaal los in de babykamer, of hou je die toch neutraal? Wel snel dat jullie het weten.. Heb je een xtra echo gehad? Hoe is het met de groei van de kleine? Ben benieuwd. Leuk iig om wat van je te horen. Later!
x Taraneh

Terug
Bovenaan