knutseltip voor oma gevraagd

hey hallo,
de moeder van jeroen is bijna jarig, zondag al.. en nu wilde ik iets knutselen voor oma, maar weet niet zo goed wat.
Kan altijd nog een leuke kleurplaat uitprinten en deze verven of kleuren met jelte, maar wilde iets leukers.
Nu hebben we al eens een glazen vaas beschilderd en heb ik wel een een canvasdoek kado gegeven...
Mn schoonvader heeft laatst van mn nichtjes een dienblad beschilderd gekregen en dat vond ik zo leuk..
dus wil ook graag zoiets doen!
Dacht aan pannelappen oid maarja dan heb je weer textielverf nodig, dus tja..
Heb wel verf en blanke lak, maarja waar zou ik nou eens op verven???

Hebben jullie nog ideeen????

groetjes Saskia.

hee hoi,

misschien een fotolijstje maken van dik karton wat jullie dan samen verven en dan een mooie foto uitprinten en erin doen/ erachter plakken?

Groetjes Alberdien

Ehhhh.wat dacht je van een kussensloop?
Ook leuk om iets erop te zetten, kan met textielstiften!
En is meteen droog!
En heeft opa het lekker bij zich als hij slaapt..ahhhh
Gr Rina

Ja misschien beetje laat maar bij de Action hebben ze textielstiften en misschien idd een kussensloop of nachthemd of iets laten kleuren is altijd erg leuk ik had met vaderdag voor de opa's een boxershort laten kleuren was ook erg leuk geworden!!
Succes!!
groetjes Samiera

Hoi,

Mijn zusje heeft laatst met haar zoontjes bij de Xenos keramiek verf gehaald en van die vierkantje zuiltjes voor kaarsen. En die hebben haar zoontjes beschilderd voor mijn ouders (die hebben net een nieuw huis). Als je ze even in de oven bakt dan kunnen ze zelfs in de vaatwasser. Dit kan je uiteraard ook met bekers en ander keramiek doen.

Ik vond het een geweldig idee en wil dit ook zeker met Maaike gaan proberen voor Henk zijn ouders.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan