KOEKIEMONSTERS !!! (Who's next ??)

Hallo mama's,

Daar zijn we weer!!..

Uiteraard moeten we weer even showen met onze kleine bengels oftewel;

KOEKIEMONSTERS !!

Het is ook zo dat ze er een heel zooitje van maken als ze lekker zitten te genieten van een stukje liga, koekje of rijstewafetje. Maar het zien van een klein ventje wat overduidelijk zit te genieten van een koek en dit met beide handjes meester probeerd te maken vind ik nog steeds erg vertederend.

Daarom hier mijn koekiemonster..

Kay's actiefoto in gevecht met een koekje..

Geloof me, op het einde zaten zijn haren, wimpers, neusgaten en oorlellen vol met koek haha.. Heerlijk, laat ze maar even lekker baby blijven!!

Tip:  De washandjes van Zwitsal zijn dan toch écht een uitkomst haha..

MAAR EH,.. HOE ZIEN JULLIE KOEKIEMONSTERS ER UIT ???

Esmé mv Kay

Hey Esme (krijg de e niet goed)

Hier een foto van mijn kleine koekiemonster!! Ik heb ze gister gemaakt.

Liefs Esther en Thomas bijna 7 maanden (a.s. maandag)

Hoi,

Leuk zeg !!!
Yari zit heerlijk van zijn koekie te smullen maar als ik de camera pak stopt ie de koek gewoon in zijn mond en wil de camera eigenlijk wel heel graag pakken.

Hier komt ie !!!

Groetjes Marina.

JOEHOE!!!!! Weer een foto-topic, hopelijk is iedereen een beetje bekomen van de hyves-nep-schrik en worden er dus weer lekker wat foto's geplaatst...
Hierbij Tygo met een lekker speculaasje (weet het, mag nog niet, maar hij vond het zo lekker even sabbelen, hij heeft er ook geen last van gehad en het was een éénmalige actie... )

Groetjes happyM.

Ja, Esmé  wat een ondingen he ....
Ik maak ook wel eens een papje van de liga 2e stap koeken.
Maar hij geniet hier zo van dat ik hem daarna maar weer omkleed, echt alles zit onder als hij hem opheeft.

Laat ze maar lekker kliederen.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan