Mijn zoontje is volgende week een half jaar oud en gisteren heb ik hem voor het eerst een koekje gegeven, liga eerste stap. Hij zit er eerst lekker aan te sabbelen en dan op den duur breken er stukjes af en dan ben ik zo bang dat hij erin stikt. Hij kokhalst dan een beetje, dus probeer ik het stukje maar weer uit zijn mond te halen...
Hebben jullie dit ook? En hoe doen jullie dat dan? Ermee aan laten modderen?
En qua drinken wil hij eigenlijk niets anders dan flesvoeding. Hij wil geen water...diksap heb ik ook geprobeerd en die sap van olvarit wil hij ook niet. Als ik het wat opwarm gaat het soms wat beter, maar meestal drukt hij de speen of tuit weer uit zijn mond. Thee heb ik nog niet geprobeerd.
Welke thee zou ik hem mogen geven? En is dat gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar?
Alvast bedankt!
Hebben jullie dit ook? En hoe doen jullie dat dan? Ermee aan laten modderen?
En qua drinken wil hij eigenlijk niets anders dan flesvoeding. Hij wil geen water...diksap heb ik ook geprobeerd en die sap van olvarit wil hij ook niet. Als ik het wat opwarm gaat het soms wat beter, maar meestal drukt hij de speen of tuit weer uit zijn mond. Thee heb ik nog niet geprobeerd.
Welke thee zou ik hem mogen geven? En is dat gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar?
Alvast bedankt!