<p style="text-align: center;">Ik vind dit zo vervelend maar overal waar we gaan geeft men mijn dochter koekjes (door Corona maatregelen zijn de bezoekjes dan momenteel wel beperkt en zitten we in de tuin) maar ze krijgt altijd koekjes, Nic nacs, vitabis… Geen beetje maar een volledig kommetje, als ik zeg dat het genoeg is wordt het toch terug bij gevuld. Vandaag bij mijn schoonmoeder ook terug een vol kommetje Nic nacs, ze wou het opnieuw vullen en ik zei dat het niet hoefde, het genoeg was, was het weer met ogen gedraai en ze zei ‘dat is toch niet veel’ ik zei ja en straks thuis weer een toetje, en morgen naar haar andere oma en ook weer een koek…. ‘thuis niks meer geven dan’ zei ze. Ik heb haar geantwoord dat ik een cake gebakken had en ze gerust nog een stukje mag dan, dat ze alleen niet een hele dag door moet koeken eten en haar fruit enz laten staan. Ik vind het gewoon onnodig dat bij elk bezoek overal ze koeken krijgt… Hoe gaan jullie hiermee om? En wat vinden jullie hiervan? Ik vind een klein nic nacje zeker geen probleem maar ze is nog geen 2, ik vind zo een hele kom best veel als dat vaak gegeven wordt. Dat is nu al 2 dagen na elkaar bvb</p>