koekjes

A

Anoniem

Guest
mijn vraag is krijgen jullie kindjes elke dag een koekje of zo iets???
anouk krijgt hier smiddags altijd een nijntje koekje,of ontbijtkoekje.of rozijntjes.

gr petra

Hoi Petra,

Jennifer krijgt bijna elke dag wel een koekje, soepstengel, rijstwafel of rozijntjes...
In de ochtend krijgt ze haar fruit en 's middags wat lekkers!!!!

Groetjes Ilone

Hoi Petra!

Justin krijgt 1 x per dag iets lekkers. Meestal is dat een koekje, ontbijtkoekje,etc.

groetjes mirjam

Hoi Petra,

Marissa krijgt elke dag iets lekkers. Normaal altijd 's middags of 's avonds, ze krijgt een nijntje koekje, een liga, een ontbijtkoekje, als ik zelf iets gebakken heb een muffin of een plakje cake en als wij 's avons chips hebben dan krijgt ze er ook een paar. Meestal die staafjes van Nibb-it en dan 4 staafjes of zo.

groetjes Linda

Eline krijgt ook iedere dag iets lekkers. 's ochtends bij haar bekertje drinken. Dat kan een koekje zijn, maar ook rozijntjes, een rijstewafel, soepstengel, net wat ik in huis heb. Ik geef soms gewone biscuitjes, maar ik heb ook nijntjekoekjes, en BiBaBoerderij ontbijtkoekjes.

's middags krijgt ze fruit!

Feline krijgt meestal 's morgens drinken met fruit en 's middags iets lekkers. Dat is dan een rijstwafel, rozijntjes of gewoon een koekje die wij ook eten.

groetjes Maris

Mijn dochter krijgt iedere middag om 15:00 uur een koekje. Dit is meestal een mariakoekje van Verkade. Het kan ook een lange vinger zijn of een speculaas. Die dop ik dan wel even in de thee zodat ie wat zachter is.

Hoi Daniëlle krijgt meestal 's middags een koekje, een liga of een gewoon biscuitje, maar er gaat ook weleens een dag voorbij dat ze geen koekje heeft gehad.
Verder krijgt ze weleens een doosje rozijnen dat vindt ze erg leuk en lekker. Verder geen ander snoep of chips.
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan