Koelkast vol met pregnyl!

Hoi meiden,

Vanmiddag zijn we naar de endocrinoloog geweest in verband met  te lage testosteron waarden bij mijn man, en wat denken jullie? Hij moet ook pregnyl gaan spuiten! 2x per week 1500 units, en dat waarschijnlijk voor  de rest van  zijn leven. Wel grappig hoor, allebei aan de pregnyl, kunnen we ook bij elkaar gaan spuiten.  Als het goed is, gaat hierdoor  zijn testosterongehalte omhoog en zal ook het aantal zaadcellen  verbeterd kunnen worden, ben erg benieuwd of we dat kunnen zien bij een eventuele volgende poging.  De koelkast ligt nu in elk geval vol met pregnyl ampullen.
Ik ben  erg benieuwd of er nog meer mensen op het forum zijn waarbij de man om deze reden pregnyl moet spuiten. Verder hou ik jullie nog even in spanning, morgen zou ik kunnen gaan  testen, hoop echt dat het nu raak is bij deze IUI poging. Voor iedereen die nu op het wachtbankje zit, ik ga hard voor jullie duimen!

Liefs, Judith

Hoi Judith, raar om misschien zo te zeggen, maar wel grappig dat jullie allebei moeten spuiten, dan weet je man ook wat het is!

Succes, en hopelijk heb je morgen goed nieuws!

Groetjes, Pleun

hallo Judith,

Ik heb nog nooit gehoord dat mannen pregnyl spuiten. Wel grappig inderdaad...
Nou, ik hoop voor jou dat jij geen pregnyl meer hoeft te spuiten en dat je morgen een positieve test mag hebben...

Ik duim vannacht ff voor je door.

liefs, mama Peet

Hoi judith,

Wel bizar dat je man ook moet spuiten. Dat is weer eens wat anders Ik had er nog niet eerder van gehoord. Wel gezellig, samen prikken.

Heel veel succes.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan