koelstra wagen

Even een vraagje. Wij hebben koelstra flexxo kinderwagen en hebben daar nu de koelstra moby autostoel bijgekocht. Nu waren we de adaptor om het autostoeltje op de wandelwagen te zetten vergeten dus die hebben we later er nog bijgehaald. Bij de prenatal hadden ze er nog een in het magazijn liggen maar die zat, bleek thuis, niet in de oorspronkelijke verpakking te zitten en met een verkeerde gebruiksaanwijzing. Op zich niet zo erg als het allemaal oke is maar het het stoeltje staat wel vrij los op de wagen, je kunt hem heel makkelijk naar voren bewegen, naar achter kiepen gaat gelukkig niet. Nu vroeg ik me af of dit normaal is.
We hebben alleen twee halfronde beugels gekregen waar je de ronding van het stoeltje (onder aan de draagbeugel) in zet. Klopt dit of missen we een onderdeel waardoor het geheel wat stabieler wordt. Misschien is er onder jullie iemand die ook de koelstra flexxo met moby autostoel heeft en dit dus weet.

groetjes marlies
 
Het kost wat werk, maar ik kan je alleen aanraden om het hele spul in de auto te laden en naar de winkel te gaan. Of gewoon naar de winkel gaan en vragen of ze het met eenzelfde wagen kunnen voordoen. Het kost genoeg, en daar mogen ze wel wat moeite voor doen.
Succes!
 
Terug
Bovenaan