koemelk alergie? heel veel huilen.

hoi meiden

sverre men zoontje is nu bijna 7 weken en huilt heel veel. we gaan zo naar de huisarts want dit is niet meer goed. nu zij mijn moeder dat hij mischien wel koemelk alergie heeft hij huilt veel en is niet tevreden na zijn fles en is ook veel wakker

. alleen heeft hij het wel overdag en niet snacht dat vind ik zo gek. heb nu een draag doek en meneer is stil en slaapt. heerlijk is dat.

mijn vraag is nu herkennen jullie dit of hebben jullie tips.

nou vind mijn vriend dat hij gewoon moet slapen in zijn wieg/bed en niet in die buikband. ik heb er geen probleem mee want hij is stil .

nou doei doei lucy pleas help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi,

Mijn dochtertje van 13 weken heeft ook koemelkallergie.   In het begin dronk ze redelijk en huilde ook niet veel.
Rond 6/7 weken werd het erger:   ze huilde vooral tijdens haar fles en het duurde dan ook meer dan een uur voor die fles leeg was.   Overdag sliep ze ook steeds minder.   's Nachts hadden we geen probleem, ze sliep door.
We zijn dan overgestapt naar een hypo-allergene voeding in combinatie met een behandeling door een osteopaat.
Nu is het probleem opgelost.   Verona is veel tevredener en drinkt vlot haar flessen leeg.

Heidi

Hij heeft er 's nachts geen last van? Denk niet dat het een allergie is... Waar draag je je kindje in ?(stretch doek?)   Dragen is goed! Je kind krijgt niet veel prikkels en voelt zich veilig. Ook is het goed voor de ontwikkeling van de heupjes. Ook kun je gewoon de hele dag je kindje dragen in een doek. Tot tegenstelling van een babybjorn. (vertel je man dat maar eens) Sommige babytjes huilen gewoon meer. Misschien huilen omdat hij nog honger heeft. Je hebt voeding speciaal voor hongerige baby's. Ik zou niet gelijk wat anderst gaan proberen maar naar de signalen van je kind kijken. Wat doet hij? Als hij schopt met zijn beentjes kunnen het ook darmkrampjes zijn, ook lijkt het dan of ze honger hebben omdat ze dan gewoon willen drinken. Misschien kun je vertellen wat hij doet als hij huilen moet....

succes!

hoi

bedankt voor jullie reacties het is een slingo doek volgens mij katoen. we hebben ook al hyperallergeen gebrobeert maar was precies het zelfde met ook nog moeilijk poepen.

we zijn nu overgestapt naar de standaard en heb het idee dat het nog erger geworden is.

kwa huilen dan poepen kan hij nu als de beste hahahahah.

maar ben benieuwt wat de huisarts zegt.

als er nog meer mensen zijn die het wetenof tips hebben ze zijn van harte welkom

doei doei lucy

Hoi Lucy

Ik wil je er even op wijzen dat een hypo allergenen voeding niet koemelk vrij is dus niet is geschikt voor eventuele koemelk allergie. deze verkleind de kans op allergieeen, doordat de eiwitmoleculen kleiner zijn gemaakt. als je echt op zoek bent naar een koemelk vrije voeding moet je overstappen op bv. de pepti van nutrilion.

ga niet te veel switsen met de voeding dat is ;astig voor je kindje, het duurtzeker een weekje voordat je kindje is gewend aan de nieuwe voeding.

groetjes monique

Terug
Bovenaan