Koemelkallergie baby

<p>Hallo,</p><p>4 weken geleden zijn wij gestart met Nutrilon Pepti op advies van de kinderarts. Om te kunnen constateren of het echt om een koemelkallergie gaat, moesten we sinds afgelopen vrijdag weer langzaam aan koemelk gaan toevoegen (1 schepje koemelk/2 schepjes pepti). Na 2 dagen opbouwen naar 2 schepjes koemelk en 1 schepje pepti en zo doorgaan tot ze weer volledige koemelkvoeding krijgt. </p><p>Nu zijn de klachten eigenlijk sinds vrijdagavond weer als voorheen. Niet willen slapen, overstrekken, hysterisch huilen, benauwd ademen. Ik heb het ziekenhuis zojuist gebeld en zij geven aan terug te gaan naar volledig Pepti. Ik vroeg hoe het nu zit met de machtiging maar ik moet wachten tot eind april voordat ik weer een afspraak heb!!</p><p>wat zijn jullie ervaringen wanneer je een machtiging krijgt voor de koemelkallergie? Lijkt me nu wel vrij duidelijk na haar reactie op weer “normale” voeding.....</p>

Beste,
Ons zoontje heeft ook kmea en heeft een keer een provocatie test ondergaan, na een maand pepti gehad te hebben, thuis trouwens. Hij was toen 12 weken geloof ik. Na die test bleek dat alle klachten terug kwamen, al heel snel, net als bij jullie. Daarna hebben wij een machtiging gekregen totdat hij één jaar is. Wellicht dat het bij jullie ook zo gaat. Wij lopen trouwens niet in het ziekenhuis. Het was erna ontdekt. We lopen wel bij een diëtist voor introductie van alle andere voedingsmiddelen via het CB. 
Succes!

Terug
Bovenaan