Koemelkallergie of niet?

<p>Hoi hoi! </p><p>Ik heb een dochtertje van 10 weken (4 weken te vroeg geboren) </p><p>ze heeft verborgen reflux en daar hebben we medicatie voor, nu gebruiken we het 3 weken en volgens mij gaat het echt goed met haar slokdarm. Ze zit bij mij overdag in de draagzak omdat ze niet in haar bedje/kinderwagen wilt slapen. Ik merk dat de onrust die zij heeft, het vele huilen/krijsen dat dat nog steeds niet minder wordt(gister van 1430 tot 1945), ook na de fles is ze zo ontzettend onrustig, alsof het niet lekker valt en is het echt een strijd om haar in slaap te krijgen, ze wilt echt heel graag slapen want dat zie ik aan haar, maar op de een of andere manier lukt dat niet, omdat er echt iets niet lekker zit, zo een indruk geeft ze. Het kan ook zomaar dat ze van voeding tot voeding niet slaapt, chaos op zo een moment ?</p>

Oja.. en ze laat zo ontzettend veel windjes heel de dag door en daar moet ze ook echt om huilen. Met haar ontlasting gaat het goed, poept iedere dag sowieso en soms ook wat meer. 

Wat zijn de verdere klachten? Alleen onrust met slapen?  Of ook eczeem? Piepende adem haling. Ik raad je aan om met een voedingsdeskundige in gesprek te gaan. Nutricia kun je bellen of appen. Nee geen verkoop praatje. Aan t eind krijg je wel advies van hun voeding.

[quote quote=10182443]Oja.. en ze laat zo ontzettend veel windjes heel de dag door en daar moet ze ook echt om huilen. Met haar ontlasting gaat het goed, poept iedere dag sowieso en soms ook wat meer.[/quote]
Ik herken jou verhaal heel erg. Bij mij ook twijfel over KA. 
Onrust met slapen, eczeem, buikpijn, windjes, had weinig ontlasting.
Ik gaf bv ben overgestapt naar nutramigen. T ging een week goed. Nu weer veel huilen. 
Misschien ook eens naar de osteopaat. 

[quote quote=10182443]Oja.. en ze laat zo ontzettend veel windjes heel de dag door en daar moet ze ook echt om huilen. Met haar ontlasting gaat het goed, poept iedere dag sowieso en soms ook wat meer.[/quote]
Ik herken jou verhaal heel erg. Bij mij ook twijfel over KA. 
Onrust met slapen, eczeem, buikpijn, windjes, had weinig ontlasting.
Ik gaf bv ben overgestapt naar nutramigen. T ging een week goed. Nu weer veel huilen. 
Misschien ook eens naar de osteopaat. 

Ik denk dat het beter is om een afspraak te maken bij de kinderarts want zij kunnen echt testen of je kindje het heeft.

Terug
Bovenaan