Mijn dochter is 8 weken oud en vanaf 2 weken oud poept ze nog nauwelijks. 1x in de 4 dagen terwijl ze wel elke dag flink aan het persen (en huilen) is. Regelmatig moeten we haar helpen met een klysma. We gaven haar lactulose maar hier reageert ze ook niet op.
Advies van de huisarts om Omneo te gaan gebruiken. En ze ging poepen! Echter ging ze door deze voeding echt heel hard krijsen! Ze kreeg er enorm het zuur door er ging flink spugen. Uiteindelijk een blik Pepti geprobeerd en de eerste dag ging heel goed. Op de 2e dag ging ze ook krijsen en kreeg ze er reflux van. We hebben een machtiging van de kinderarts gekregen voor Pepti.
Nu is mijn vraag… wat denken jullie?
Bij Omneo en Pepti gaat ze wel poepen maar krijgt ze reflux.
Bij standaard voeding poept ze niet…
Iemand tips?
Advies van de huisarts om Omneo te gaan gebruiken. En ze ging poepen! Echter ging ze door deze voeding echt heel hard krijsen! Ze kreeg er enorm het zuur door er ging flink spugen. Uiteindelijk een blik Pepti geprobeerd en de eerste dag ging heel goed. Op de 2e dag ging ze ook krijsen en kreeg ze er reflux van. We hebben een machtiging van de kinderarts gekregen voor Pepti.
Nu is mijn vraag… wat denken jullie?
Bij Omneo en Pepti gaat ze wel poepen maar krijgt ze reflux.
Bij standaard voeding poept ze niet…
Iemand tips?