Koemelkallergie symptomen?

<p>hallo</p><p>onze zoon is 10 weken en Ik twijfel of hij een allergie heeft.</p><p>hij krijgt standaard nr 1 flesvoeding, slaapt niet veel en heeft regelmatig last van krampjes of ineens heel hard huilen. Dan denken we dat er een boer dwars zit maar dat is niet zo. Ook tijdens de fles is hij onrustig als hij een boer moet laten. Het lijkt ook wel of hij wat verkouden wordt sinds hij weer aan deze voeding zit. Hij heeft wel speciale voeding gehad voor allergie maar de KA zei ga het maar uittesten.</p><p>Hij is niet heel de dag onrustig maar wel regelmatig of gewoon bijna een uur aan het huilen/ krijsen achter elkaar.</p><p>hij heeft ook reflux. Daarvoor krijgt hij omeprazol. En als hij de fles op heeft dat heeft hij ook veel last van overtollige boeren. Bv 2 uur na de fles komen er nog 3 boeren uit.</p><p>Groet  </p>

Jeetje! Wij maken precies hetzelfde nu mee. Hij krijgt alleen ranitidine sinds 3 dagen. Dit ook i.v.m reflux en  wij het idee hadden dat zijn slokdarm geirriteerd is. Fles weigeren, overstrekken, gapen doet zeer.  Dit ook niet de hele dag, maar hij heeft buien. Heb niet het idee dat het heel veel helpt, maar zag dat het een aantal dagen kan duren. De dokter gaf aan dat we over twee weken terug moesten komen. Als het niet hielp dan werd er verder gekeken naar koemelkallergie. Zelf heb ik dit als baby ook gehad en nog steeds heb ik veel allergien. De kans is dus wel aanwezig. We zijn gestopt met jbpm, ook al spuugde(wat er daadwerkelijk uit kwam) hij wel minder, maar in combi met de medicijnen schijnt niet goed te zijn. Ik heb ook het idee dat hij misselijk is en soms benauwd. Horen jullie de kleine ook vaak ademhalen? Snurken? Qua boertjes lukt het onze kleine na de fles niet heel gemakkelijk. Later komt er ook vaak nog wat uit en veel scheetjes. Heeft jullie kleine uitslag? Dat zie je veel bij kinderen met koemelkallergie.

Onze kleine man heeft geen uitslag. Wel allemaal witte kleine bultjes. Soort gerstekorrel lijkt het wel. Hij snurkt wel eens of een zware ademhaling, hij heeft om 11 uur de fles gehad en is nu pas rustig. Net een krijsaanval gehad waar je u tegen zegt. Ranitidine heeft ie ook gehad maar omdat het na 3 dagen niet beter werd kregen we omaprazol. En ging gelijk stuk beter. Dus een tip, vraag ernaar bij je arts.jbpm krijgt hij wel want anders spuugt hij wel heel veel. Het kan opzich wel met de medicatie samen. 

Terug
Bovenaan