<p>Ben bij de huisarts geweest omdat ik denk dat mijn kleine van 6 weken koemelkallergie heeft. Hij heeft namelijk krampjes de hele dag door ipv de welbekende die eind van de middag beginnen. Hierdoor slaapt hij dus ook overdag helemaal niet. Pas in de avond slaapt hij na 19 uur en wordt dan om de 3 uur ongeveer wakker voor voeding. Overdag drinkt hij om de 2 uur gemengde voeding sinds week 3. De klachten zijn ook begonnen sinds we begonnen zijn met kunstvoeding. Ook heeft hij groene ontlasting gehad. En de krampjes beginnen precies als hij begint met drinken. Zijn darmen beginnen dan al gelijk. Vandaar dat ik ook denk aan allergie.</p><p> </p><p>Huisarts heeft doorverwezen naar ziekenhuis maar heb pas aan het eind van de maand een afspraak staan. Ik heb dus zelf nutrilon pepti gehaald om het zelf te testen. Nu sinds gister bezig. Wanneer kan ik verbetering verwachten en wat merk je dan? Voor nu zijn de klachten nog hetzelfde. </p><p> </p><p>En heeft er iemand ervaring met de test die ze in het ziekenhuis doen? </p>