Zoals vermeld in het berichtje hiervoor heeft onze zoon sinds hij 8 weken is last van eczeem... Daarnaast is hij overdag erg onrustig qua slapen, vaak maar een half uurtje... Het CB dacht mogelijk aan koemelkallergie, dus 5 weken pepti geprobeerd, echter geen verbetering, dus terug naar gewone nutrilon. Toen het eczeem erger werd zei het CB, tóch koemelkallergie, maar dan Nutramigen gebruiken, nog strengere dieetvoeding... Deze voeding gebruiken we nu een dikke drie weken, maar ook deze geeft geen verbetering in onrust overdag en eczeem....
Ik heb steeds getwijfeld aan het KMA verhaal aangezien onze zoon 's avonds en 's nachts wel goed slaapt... Maw. hij zou van 3 flessen op een dag wel last hebben, waardoor hij wakker wordt en van 2 flessen niet, dit leek mij al altijd erg onwaarschijnlijk... Volgens het CB zou hij dan zo moe zijn dat hij toch wel slaapt...
Eigenlijk ben ik er voor mezelf wel uit dat hij geen KMA heeft, maar ja, hij heeft wel eczeem en is onrustig....
Wat waren de symptomen van andere KMA kindjes?? Kan iemand mij helpen definitief KMA uit te sluiten???
Alvast bedankt,
groetjes franka
Ik heb steeds getwijfeld aan het KMA verhaal aangezien onze zoon 's avonds en 's nachts wel goed slaapt... Maw. hij zou van 3 flessen op een dag wel last hebben, waardoor hij wakker wordt en van 2 flessen niet, dit leek mij al altijd erg onwaarschijnlijk... Volgens het CB zou hij dan zo moe zijn dat hij toch wel slaapt...
Eigenlijk ben ik er voor mezelf wel uit dat hij geen KMA heeft, maar ja, hij heeft wel eczeem en is onrustig....
Wat waren de symptomen van andere KMA kindjes?? Kan iemand mij helpen definitief KMA uit te sluiten???
Alvast bedankt,
groetjes franka