Koemelkallergie?

<p>Ik weet mij even geen raad meer... mijn dochtertje is 8 weken en heeft veel last van krampjes, obstipatie en soms uitslag. Nu ben ik een dikke week bezig met de voeding nutrilon omneo van te voren heb ik nutrilon standaard gegeven. Door de krampjes ben ik op die ene voeding overgegaan. En gebruik al een lange tijd Sab Simplex alleen dit werkt niet. Maar de krampjes worden steeds erger wordt niet minder en poepen lukt bijna niet. Mijn vriend had haar van weekend even geholpen met de thermometer en toen knalde het er gewoon uit overal hong het:(... zo sneu. Zou ze koemelk allergie kunnen hebben?</p><p> </p>

Ik zou even naar het cb gaan of de huisarts. Mijn dochter had ook veel last van krampen niet kunnen poepen uitslag ook over gegaan op de omneo uitslag is er nog steeds krampjes ook maar ze piept nu wel weer 1 x per dag. Hiervoor piepte ze 1x in de 4 a 5 dagen. De huisarts heeft een soortzakjes poeder die kan helpen bij het poeder die hadden wij toen ook voor haar gekregen als jij denkt dat ze koemelkallergie heeft zou ik toch echt even de huisarts bellen. Heel veel sterkte 

Hee bedankt voor je berichtje, ah dat is ook een goede tip! Ooo zielig voor je dochtertje. Hopelijk gaat het ook snel beter. Maar werkte goed dat poeder?
ik ben geweest na het cb en ze gaan mij door verwijzen na een diëtist en krijg ik pepti voeding hopelijk werkt het! Is zo zoeken... en ik wil ook niet voor iedere scheet bellen of bij het bureau staan. Maar dit is zielig.. 

Mijn dochter heeft ook heel veel last gehad van uitslag, krampjes en ze huilde ook zo veel, dat ze haar daar tot 2x toe voor hebben opgenomen een week, de 2de x heeft de arts besloten om van de standaard nutrilon over te gaan naar de pepti, het huilen is over, de uitslag nihil, en de krampjes heeft ze heel sporadisch,  ze is nu een heel vrolijk meisje, zo blij dat ze nu de pepti krijgt, wat ook wel belangrijk is bij Eliza dat ze regelmaat nodig heeft, en weinig prikkels aan kan, maar ook dat wordt steeds minder...
Sterkte met je meisje
P.s. ik hielp mijn dochter ook regelmatig met de thermometer,  maar in het zkh zeiden ze dat dat voor dat moment misschien even helpt, maar dat dat niet behoorlijk is,( heb niet gevraagd waarom niet)

Ooo Arme Eliza. Wel heel fijn dat de pepti werkt! Dat is fijn om te horen. En als het af en toe is daar kan ik wel mee leven voorlopig dan. Maar 2x opgenomen arme meid❤️. Ja merkt wel als ze flinke last heeft van krampen en we zijn dan niet thuis dan wordt nogmaals erger door alle prikkels.. zo zielig. Dan gaan we gewoon ook naar huis. Maar goed de laatste tijd thuis is het ook al erger.. 
dankjewel!!!

Ps: ja lijkt me ook niet goed. steeds met een thermometer daar onder ?.

Hey. 
Wat sneu als ze zo'n last heeft van krampjes enzo.. 
Weet je zeker dat het krampjes zijn ? 
En geen zuur bijvoorbeeld ? 
Heb zelf 3 kids gehad met koemelkallergie. 
Jongste is net 1 geworden en heeft het nog steeds. 
Mijn kids hadden geen moeite met poepen juist het tegen over gestelde echt spuit luiers. Veel eczeem, krampjes en last van zuur. Over gegaan op nutramigen voeding.  En omdat het zuur al te veel schade had gemaakt ook medicijnen om het maagzuur te verminderen. 
Zou inderdaad even naar de huisarts gaan. Cb weten vaak veel te weinig. 
Succes! 

Heey!
Bedankt voor je berichtje,
Ahhh ook vervelend ?. Oo ook nog alledrie hopelijk zijn ze er snel van af geweest hè! Of ja je jongste nog niet hè.
Nou ze had harde ontlasting maar gisteren was het weer een spuitluier.. en ben nu bij een diëtiste. Die vertelde dat de ontlasting of heel hard kon zijn of juist diarree en ze heeft het steeds afwisselend?. En haar buikje voelt heel hard als ze er last van heeft en je voelt de lucht gewoon weg schieten of ze laat heel veel scheetjes. En krijst gewoon. Ook als ze 3 dagen niet gepoept heeft help ik soms (wat echt niet de oplossing is) met de thermometer is het is ook diarree vaker. ik twijfel nu ook of ze daarbij soms niet zuur heeft hoor het soms klotsen zeg maar. En veel de hik maar de hik is geloof ik normaal hè? 
Ik ben sinds gisteren met de pepti begonnen hoop snel op verbetering. Anders moet ik vrijdag weer bellen.

Terug
Bovenaan