<p>Lieve moeders, </p><p>onze zoon heeft sinds maandag namiddag Hero pep 1 voeding voor koemelkallergie gekregen omdat drinken een strijd was. Hij dronk wel maar hij overstrekte zo enorm en wild dat het echt een strijd was om hem te voeden. Ook begon hij steeds vaker te spugen. Nu moest hij per direct over op de pep voeding. Nu zijn we exact 3 dagen verder en gister heeft hij 1160 Cc gedronken en dat ging best ok. Vanmorgen fles veel overstrekken niet leeg (na een nacht van bijna 12 uur)! Daarna fles bijna leeg ook veel overstrekken en 3 diarreeluiers. Daarna nog eens gespuugd en daarna weer een fles. Deze ging ook moeizaam en weer heeft hij gespuugd ergens een tijdje na de fles. Nu weer een fles nog niet eens half leeg en onder het voeden zoveel gespuugd dat het lijkt alsof alles eruit gekomen is. Hij heeft over de hele dag pas 600cc gedronken (daarbij komt de diarree en het overgeven nog) herkend iemand dit? Hij krijgt 180cc en 6 schepjes en normaal 5 voedingen. Ik maak mij nu enorm zorgen of hij niet te weinig drinkt. Mijn man heeft de laatste luierwassen gedaan en die heeft niet op de plasluier gelet en ze luier ligt al in een bak met allemaal luiers dus niet meer te achterhalen. Maak ik me nu onterecht zorgen en lijkt dit normaal? Of moet ik de kinderarts inschakelen? Hoop dat jullie mij kunnen helpen! </p>