Koemelkallergie?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Al een tijdje heb ik het vermoeden dat ons dochtertje van net 1 jaar een koemelkallergie heeft, dit heb ik ook aangegeven op cb en die gaven het advies even geen melkproducten te gebruiken (ikzelf ook niet ivm bv) en daarna te beginnen met karnemelk. Gisteren karnemelk gegeven 40cc en zelf een bord Brinta gegeten. </p><p>Gistermiddag kreeg ze al meteen eczeem op haar wangetjes en handjes. Afgelopen nacht heeft ze erg onrustig geslapen en werd ze wakker met lichte benauwdheid, hoesten en koorts..</p><p>De doktersassistent geeft aan dat koorts niet door een allergie kan komen.. </p><p>Zou ze dan een griepje hebben of toch allergische reactie? Iemand ervaring hiermee? </p>
 
Koorts is inderdaad geen symptoom op een allergische reactie. Het beste dat je kunt doen is de koemelk weer even schrappen bij jullie tot de klachten over zijn en vervolgens opnieuw testen om toeval uit te sluiten.
 
Ik denk niet dat koemelk allergie pas zo laat wordt ontdekt want welke flesvoeding heeft ze het 1ste jaar gedronken? En alle flesvoeding behalve pepti zit koemelk. Je kan natuurlijk altijd weer een afspraak maken bij de huisarts. Misschien is er wel wat anders aan de hand. 
 
Daar zit inderdaad geen koemelk in? Als je vermoeden wederom wordt bevestigd zou ik terug gaan naar de huisarts want dan zou het wel heel toevallig zijn dat ze nergens last van heeft als ze geen koemelk binnenkrijgt
 
Als jij in het eerste jaar wel koemelkproducten hebt gehad en ze toen niet reageerde dan lijkt het met sterk dat ze nu wel een koemelk allergie heeft.
Jij geeft dat weer door via de bv en als ze toen niet reageerde dan is de kans nu heel klein.

Er heerst van alles momenteel voor die kleintjes. Vooral als je denkt dat je kleine benauwd is dan hoor je dat in alles.
Onze dochter is ook weer verkouden en dan hoor je haar ook moeilijker ademen.

Je kunt desnoods even naar de ha gaan en ze laten kijken in haar oortjes en naar de longen laten luisteren.
Dit klinkt mij eerder als een griepje dan een koemelk allergie.
Eczeem kan ook op komen zetten wanneer de weerstand laag is.
Onze dochter heeft eczeem sinds haar 6 weken en is nu ook actief met dit weer en haar lagere weerstand.
Succes!
 
Terug
Bovenaan