koemelkallergie?!

Onze zoon (1 jaar en 2 weken) heeft als baby veel gehuild. Toen het op een middag het toppunt bereikte 9niets meer willen eten en drinken, gillend huilen, wit zien en niet te troosten) hebben we de dokter gebeld en die adviseerde met melkproducten te stoppen. Het werd een heel ander jongetje! Maar zeker weten zullen we het niet of het deze allergie was, opmdat ze hem (nog) niet testen. Hij is nu 2 weken gelden 1 jaar geworden en we mochten weer melkproducten proberen. Het leek goed te gaan totdat hij ineens heel erg druk werd. Hij luisterde niet meer naar ons, was constant aan het bewegen! Ook huilde hij weer meer, maar niet dat krijsen van toen hij drie maanden uit was. Hij was ook heel erg moe en sliep heel veel in deze dagen. Na drie dagen zijn we weer gestopt met melkproducten en werd hij weer rustig.
Herkent iemand deze reactie?
Ik weet niet goed waar we aan toe zijn en waar we goed aan doen!

Hopelijk tot horens!

Ellen
Herkent iemand deze reactie?
 
nou gedeeltelijk herken ik de situatie
mijn dochter is nu 7 mnd oud,en ze heeft
erg veel gehuild en gespuugd.
met 4 mnd zijn we via testen er achter
gekomen dat ze een koemelk allergie heeft en exceem.
nu gaat het al wat beter met haar,ze slaapt weer goed,ze was erg druk.
alleen wil ze nu geen melk meer,alleen maar limonade en vast voedsel.
dus voor ons begint het drama weer,we weten niet wat we moeten doen,en hoezeer ze de opvolgmelk pepti 2
nog nodig heeft?????????idee???
ik heb je niet echt geholpen,maar mischien heb je tips voor ons?
mhovestad@wanadoo.nl
 
Hoi!

Helaas kan ik je ook niet echt verder helpen, maar ik heb wel een vraagje. Mijn dochter is nu 6 maanden oud en ze krijgt nog borstvoeding. Ze heeft een paar keer een flesvoeding gehad, maar daar reageerde ze niet goed op, ze gaf heel veel over en werd heel suf. Dit gebeurde ook bij hypo-allergene melk (nutrilon). Ook had ze hier last van toen ze een kant-en-klaar potje fruit kreeg, bij vers fruit heeft ze nergens last van. Nu las ik ook in jullie verhalen dat jullie kindjes erg druk waren. Mijn dochter is dat ook, ze beweegt constant als ze wakker is. Is dit ook een symptoom van voedselovergevoeligheid?
Het zal bij haar geen koemelkallergie zijn aangezieni ik zelf veel melk drink ivm de borstvoeding en omdat ze deze reactie ook kreeg van een fruithapje. En Ellen, waarom testen ze het nog niet bij je zoon?
Alvast bedankt en veel succes!

Groetjes,
Annemarie
 
Terug
Bovenaan