koemelkallergie

hoi

ik heb hier een week of twee terug een vraagje gesteld over deze allergie omdat wij aan het testen zouden gaan of onze zoon deze allergie eventuel zou hebben omdat hij vreselijk veel krampen had, niet groeien wilde, exceem had en nog meer kenmerken die bij de allergie konden voorkomen.
wij zijn nu 2 weken aan het testen door hem de nutrilon pepti tegeven en onze zoon is veranderd in een tevreden kereltje met weinig krampen, bijna geen exceem meer,andere ontlasting en volgens ons en dat wten we morgen als we naar het cb moeten groeit hij eindelijk in gewicht.
ik ben benieuwd wat ze dan zullen zeggen maar wij zijn er voor 90%van overtuigd dat het deze allergie is en dan kan weten we tenminste waarom ons manneke niet lekker in zijn fel zat.
moest het even kwijt hoor.
ps renata ik ben de zelfde als anoniem en hoop dat je dit leest en dat het met jullie kleine ook nog steeds goed gaat
 
Super, wat fijn voor jullie! Ik weet precies hoe dat voelt als je kind door die voeding zo opknapt. Dat was voor ons echt een openbaring hoor, dat 't ook nog zo kan! Dat was ook het eerste wat wij opmerkten: nu zit 'ie lekker in z'n vel!
Veel geluk ermee, geniet van 'm!
 
Terug
Bovenaan