Koemelkallergie

Mijn zoontje (nu 7,5 maand) heeft een koemelkallergie. Zijn er nog meer moeders waarvan hun kind een koemelkallergie hebben en met mij ervaringen willen uitwisselen?
 
Hoi,

Ik kwam er pas vrij laat achter dat mijn zoon en dochter een koemelkallergie hadden(eigenlijk meer een intollerantie)en ook heel slecht reageerden op suiker, kleurstoffen Eerst mijn zoon,toen ie vier was, ben accuut gestopt met het geven van yoghurt(waar die echt dol op was)en andere melkproducten en overgeschakeld op soja melk.
Het resultaat was verbluffend want het ventje had altijd oorklachten, verstopte neus en dergelijke en dat was heel snel over.
Nu is ie tien en sommige producten zoals kaas, yoghurt kan ie weer goed verdragen, hij gebruikt wel sojamelk(alpro,supermarkt) en sojavla en dat vind ie erg lekker.
Mijn dochter,toen ruim zes, verdroeg geen sojamelk en gebruikt geitenmelk ze vind het erg lekker(ze is nu 13) en er zijn alweer zoveel dingen die ze wel kunnen verdragen, dat is heel geleidelijk gegaan en wij hadden hierbij hulp van een klassieke homeopaat/kinderarts.

Je moet maar zo zien als je er zelf vastberaden mee om gaat weten ze niet beter, er zullen altijd mensen zijn met commentaar, laat die lekker kletsen,
je kind voelt zich beter en daat gaat het om.

heel veel succes,Jeanette

Jeanette
 
Bedankt voor jullie reacties. Daphne, als je zin hebt om te mailen:
anouktie@hotmail.com.
Jouw dochter is nu op zo ´n leeftijd dat je erg op het eten moet letten. Ik geef nog bv en hij krijgt ook groente en fruit. Met pap en koekjes en brood ben ik nog erg voorzichtig. Weet nog niet goed ik dat ga aanpakken. Ben benieuwd hoe jij dat met je dochter doet en hoe haar schema er uit ziet.
 
Terug
Bovenaan