koffer gepakt....

hebben jullie ook al allemaal een vluchtkoffer klaar staan.
Ik heb hem net maar eens even ingepakt,moet voor mijzelf nog even wat dingetjes halen en dan zijn we er klaar voor.

Ben benieuwd wanneer de kleine zich meldt....
De arts bij de huisartsenpost zondag verwachtte dat ik niet langer dan 2 á 3 weken meer liep..hij zei je hebt een buik van iemand die op z'n laatste dagen loopt..
dat de kleine lager ligt had ik zelf al gevoeld en gemerkt...

Vanavond de liggings echo en dan ben ik benieuwd wat de vk zegt,de vorige keer was ze ook al van mening dat ik het niet volledig uitdraag...

En ik ben heel benieuwd of ik alsnog kan ontdekken wat we krijgen......

spannend spannend!!!!!

heej,ja heb hier ook mn spulletjes klaar staan,ook hier verwachten we dat het niet lang meer duurt,ik heb volgende week liggingsecho,met36 weken .vind het ook erg spannend.en ik loop als een pinquin,merk echt dat het nu de laatste loodjes zijn,en lopen gaat meoizamer,eigenlijk alles haha.

ik heb hem nog niet klaar staan. Ga ik volgende week doen, dan ben ik 36 weken. Heb ook het idee dat die kleine iets lager is gaan liggen, maar dat vraag ik volgende week wel even bij de vk na.

Bij mij staat de tas ook al klaar. Natuurlijk heb je altijd nog de laatste dingen, maar de meeste dingen zijn klaar.
Ik ben ook erg benieuwd wanneer de kleine zich gaat melden. Donderdag ben ik 35 weken. Wel moet ik vanaf vandaag nog een week aan de antibiotica vanwege teveel witte bloedlichaampjes in mijn bloed en urine. Hopelijk blijft de kleine dus toch nog even zitten. Ik heb wel kans dat ik eerder beval en al die tijd heb ik dat niet erg gevonden, maar als ik nog anticiotica slik tijdens de bevalling of net de na kan de kleine bloedarmoede oplopen.

Hoi allemaal,
Ik heb nog helemaal niks klaarstaan! Grmh!
Manlief heeft de hele babykamer op z'n kop gezet maar nog geen tijd gehad om hem af te maken, daar gaat hij hopelijk morgen en sowieso volgende week mee verder. Dus ik kan nog geen kast inruimen! Heb wel het meeste in huis, in dozen klaarliggen, dus is ook niet het meeste werk. Maar het werkt wel op je zenuwen zeg! Rest van het huis is nog een bende... omdat alle spullen uit de kamer nu overal staan (lees: in de gang, onze slaapkamer, onze kasten enz). Heb gisteren en vandaag wel alle kleertjes en spullen gesorteerd en gewassen, dus zo vast een start maken met de strijk en dan tijdelijk weer netjes terug in opbergboxen :(
Het is onze tweede en dus minder in de stress als bij de eerste, maar vrijdag wel al 35 weken en wil nu écht graag alles afhebben!! De kleine kan/mag bij ons dus echt geen drie weken eerder komen ;)
(sorry, moest even wat frustratie kwijt!)

Hoi mamaJelte,

Bij ons is het ook de tweede en de eerste kwam 4 weken te vroeg,ik wilde dus echt dat alles klaar was met 30 weken.
Het enige wat nu nog moet gebeuren is de box op zetten,maar dat vind ik net zo erg...

Heel veel succes en ik hoop dat je eind volgende week alles klaar hebt..

De frustraties zijn bij mij ook wel aanwezig. Wij gebruiken de oude ledikant van mijn man, wat natuurlijk erg leuk is, alleen staat deze nog bij mijn schoonouders omdat mijn man er vroeger in gebeten heeft en dat stukje moest nog behandeld worden. Nu Is mijn schoonvader er wel mee bezig, maar op een gegeven moment wil je toch alles klaar hebben. Gelukkig is verder wel bijna alles klaar :-D

Heb m'n koffertje ook al klaarstaan in de gang. Die kleine kan zich ook elk moment melden, maar tot nog toe houdt ie het heel erg spannend. Zondag toen ik in het ziekenhuis lag, had ik blijkbaar indalings-/ voorweeën. Mijn buik hangt ook best laag en hij lijkt zich nu alleen maar af te zetten tegen de bovenkant van de baarmoeder. Lijkt wel of hij zich eruit wilt duwen.

Terug
Bovenaan