ik ben mijn koffer aan het inpakken . Het is geen vluchtkoffer want het is de bedoeling dat ik in een kraamhotel ga bevallen.
Ik verblijf ook een paar dagen daar en nu vraag ik me af wat ik dan in moet pakken...
de meeste lijsten zijn gemaakt om enkel te gaan bevallen in het zkh, zonder verblijf...
sommige dingen zijn uiteraard logisch om in te pakken maar over het volgende dingen twijfel ik.
-moet ik een omslagdoek voor de baby meenemen ?
-wat moet ik aan tijdens de bevalling (in nov) een shirt (korte of lange mouw)
-moet ik dan ook een broek aan (voor het begin en om nog rond te kunnen lopen) of is een nachthemd makkelijker?
-en is het nodig andere babyspullen mee te nemen buiten de kleerjes? (zoals verz-produkten of navelklem enzo)
het zijn een heleboel vragen maar misschien hebben jullie wat tips
Ik verblijf ook een paar dagen daar en nu vraag ik me af wat ik dan in moet pakken...
de meeste lijsten zijn gemaakt om enkel te gaan bevallen in het zkh, zonder verblijf...
sommige dingen zijn uiteraard logisch om in te pakken maar over het volgende dingen twijfel ik.
-moet ik een omslagdoek voor de baby meenemen ?
-wat moet ik aan tijdens de bevalling (in nov) een shirt (korte of lange mouw)
-moet ik dan ook een broek aan (voor het begin en om nog rond te kunnen lopen) of is een nachthemd makkelijker?
-en is het nodig andere babyspullen mee te nemen buiten de kleerjes? (zoals verz-produkten of navelklem enzo)
het zijn een heleboel vragen maar misschien hebben jullie wat tips