koffer-kinderstoel

Heeft iemand ervaring met een kinderstoeltje,die je als een koffertje kunt inklappen,en die je met riempjes ofzo op een gewone (keuken)stoel kunt zetten,ik zag dit bij prenatal en leek mij erg handig
 
Hoi Anja,
Mijn ervaring is dat het een heel handig ding is. Thuis gebruik ik gewoon de kinderstoel, maar als je naar iemand toegaat die geen kinderstoel heeft is het ideaal. Alleen het blad wat erbij zit is erg klein er past niet eens een bordje op, maar dan schuif je 'm gewoon bij aan tafel. Als ze te groot worden voor de kinderstoel en nog te klein zijn voor aan tafel is het ook een makkelijke verhoging. En als je kind continue van z'n stoel afklimt is het ook makkelijk want er zitten riempjes bij.
Absoluut een aanrader.
Let trouwens wel op waar je 'm koopt, want volgens mij zijn ze allemaal het zelfde en ze verschillen in prijs.
Een heel verhaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Esther
 
bedankt voor je reactie,we gaan morgen even kijken bij prenatal,ik geloof dat ie daar rond de 35 euro kost.Wij hebben niet zo'n enorme kamer en daar staat nu ook al de kinderwagen,wipstoel en de maxicosi,en er loopt een labrador rond,dus erg veel ruimte is er niet,en ook als we naar opa of oma gaan lijkt het me erg handig
 
Terug
Bovenaan