koffer(tje) is gepakt

A

Anoniem

Guest
Noa heeft zo'n heel schattig olily trolly koffertje en dat is precies groot (of klein) genoeg om mee te mogen nemen als handbagage in het vliegtuig. Morgen vertrekken we lekker voor een paar daagjes naar portugal en ik heb er echt zoveelzin in.
We hebben het Noa al verteld maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Toen ze net naar bed ging was het tranen met tuiten huilen toen ze papa haar weltrusten knuffelen gaf want ze ging hem zo missen. Het is nogal een drama queen  en met die grote ogen van der en die hele dikke tranen ziet het er erg dramatisch uit.
Het was gelukkig meteen over toen ikzei dat ze dan maar thuis moest blijven want ze wil natuurlijk net zo graag alsik ook oma even een dikkeknuffel gaan geven.

De paar daagjes wegkomen net goed uit want Levi zit in zijn hang aan mama's been fase. Hij wil alleen maar bij mij zijn en alspeter maar in de buurt komt gaat hij gillen.Als we vragen of hij even bij papa wil dan gaat ie meteen slaan en met zijn hoofd in mijn nek liggen. Erg zielig dus voor papa en als ik dan een paar dagen uit zicht ben kan hijlekker met papa knuffelen. Want het gaat wel prima alsik er niet bij ben hoor alleen als ik er ben word ik helemaal geclaimd en dat is af en toe erg vermoeiend.

Nou tot volgende week.

groetjes chimene

Oooh stoer zeg! Ik zie haar al helemaal lopen met het koffertje!

Die hang aan het beenfase ken ik maar al te goed. Krijsende baby op mijn arm en Mette aan mijn been. Ik breng haar momenteel niet meer naar bed want ze laat me niet meer los als het moment van het in bed leggen komt. Als papa haar naar bed brengt is er niks aan de hand!

VEEL PLEZIER bij je ouders!

lfs ing

Hoi Chimene,

Veel plezier!! Zal zeker gaan lukken volgens mij.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan