koffie op het werk

ik zit nu op het werk (daarom idioot vroeg op het forum, files ontwijken, ga echt niet om 7 uur al serieus aan de slag whahahahahaha) en heb al een bakje koffie op
maar thuis drink ik eigenlijk alleen maar koffie halverwege de ochtend (1 bakkie) en na het avondeten (1 bakkie)

moraal: waarom heeft een mens het gevoel dat ie koffie nodig heeft als hij aan het werk is, en thuis dus geen tot weinig behoefte, het is zo psychologisch volgens mij... hihihihi

groetjes Jenneke

Ha die Jenneke

Nou, ik kan je vertellen: thuis of op het werk........... doet u mij maar koffie hoor 's ochtends. En het is vást tussen de oren, maar het is wel heeeel lekker!!!

En wat een tijd om al op kantoor te zitten zeg, pffffffffffffff. Niet dat mijn werkdag veel later begint haha, maar dan thuis (zelf douchen en aankleden, 2 kinderen aankleden, boterhammen eten, fles maken, jassen & schoenen aan, in de auto laden, wegbrengen naar het kdv........., trein missen, trein die uitvalt, trein die overvol is). Tegen de tijd dat ik op kantoor was vanochtend was ik wel toe aan een emmer cappucino.

En nu: aan de slag!!!!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan