Koffie/ thee & zwanger worden

<p>Sinds deze maand heb ik mijn aantal kopjes koffie en (zwarte)thee flink verminderd en dat is soms toch best lastig! </p><p>Ik had een behoorlijke verslaving kan je het wel noemen van 4-6 kopjes koffie en ongeveer 6 kopjes thee op een dag. Dat heb ik nu teruggebracht naar 4-6 kopjes rooibosthee en geen koffie meer.</p><p>Nu ben ik benieuwd hoeveel drinken jullie en hoelang zijn jullie bezig? </p><p>Ik zit in ronde 3, maar denk dat het cafeïne gebruik misschien wel m'n vruchtbaarheid de eerste rondes heeft verminderd.</p><p> </p><p> </p>
 
Tsja, het kan invloed hebben (overigens ook als je partner het drinkt) maar je zult nooit zeker weten of dat genoeg was om niet zwanger te kunnen worden die rondes. Ik dronk voor mijn huidige zwangerschap al eigenlijk nooit caffeïne (hooguit een keer een glas cola of een kop groene thee als ik ergens anders was) en het heeft deze keer 6 maanden geduurd om zwanger te worden.
 
Ze zeggen toch ook juist dat je beter warm kan drinken , in plaats van koud.... Maar antwoord op je vraag, ik drink alleen thee (geen idee hoeveel)
 
Terug
Bovenaan