Koffie??

A

Anoniem

Guest
Mischien een rare vraag maar hoe kwaad kan koffie bij het proberen zwanger te worden?? Ik drink redelijk veel koffie  Toch zeker 5 a 10 kopjes op een dag.

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
Let zelf wel op roken en drinken.
xxx Leintje

Hoi Leintje!

Volgens mij staat er op zwangerstraks.nl meer informatie over wat je het beste wel en niet moet eten/drinken als je probeert om zwanger te worden.. Hier staat ook iets op over koffie, dus misschien dat je hier wat aan hebt.

Groetjes,
Jana

hoi.........
ik heb gelezen op internet[moet maar ff zoeken] dat de bevruchting word bemoeilijkt ddor caffeine maar ook met caffeine vrije koffie   word de bevruchting beslecht..!!!
maar ook thee ...
ik drink ook echt geen koffie   en bijna geen thee rond de vruchtbare dagen en erna....
even googlen op zwangerschap/koffie

succes lilian

Hoi, 2 tot 3 kopjes op een dag kan   geen kwaad! Maar meer zou ik niet drinken! Kun je alvast af kicken voor het geval je straks zwanger bent!

Roos

Hoi,

Ik lust ook wel graag koffie, en ben daar ook gewoon mee door gegaan toen ik zwanger wilde worden (eigenlijk heb ik me daar nooit echt zorgen om gemaakt)
Maar gek genoeg, toen ik eenmaal zwanger was, had ik totaal geen behoefte meer aan koffie!

Maar voor jouw gemoedsrust, misschien kun je beter overgaan tot 3 kopjes per dag ofzo?
Het is natuurlijk altijd beter om te minderen!
Succes.

Groetjes Anna

Terug
Bovenaan