Kokhalzen

<p>Hallo,</p><p>Ik ben op het moment 26 weken zwanger. Vanaf week 10 ben ik alles vies gaan vinden.. ik moet ook vaak uit het niets of door maar naar iets te kijken kokhalzen.</p><p>Mijn vraag is of dit vaker voor komt en iemand er ervaring mee heeft die advies kan geven?</p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p>

Hoi

Ik heb dit ook gehad 9 maanden lang zo erg was ook maar 1 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap omdat ik alles vies vond nergens zin in had 

Heel herkenbaar. Als ik al ergens naar kijk (vieze vaat ofzo) moet ik kokhalzen. Ik heb eigenlijk de hoop dat het snel overgaat, ben nu 12 weken.. 

Hoihoi  ik had dit ook hoor 
Tot ik een week of 20 was en toen was het weg. 
Verder kon ik eigenlijk alles eten wat los en vast zat.  En had altijd honger.
Maar soms als ik me mond te vol stak moest ik kokhalzen.  ???Of bij bepaalde geurtjes zoals groente aardappels vlees. Die muffe geur 
Of met bepaalde  parfum luchtjes 
Hopelijk  verdwijnt het nog voor je. Ik vond het echt vervelend.

Hi,
Jazeker, ik heb ook veel moeten kokhalzen. Vooral ik s'ochtends op stond tot aan de tijd dat ik gegeten had dan zakte het weer. Maar het kon ook zo weer opkomen. Gelukkig was er niet misselijk bij en heb ik uiteindelijk maar 2 keer hoeven spugen. Het hoort erbij meid. Succes!

Terug
Bovenaan