kolf maar 40cc per keer

A

Anoniem

Guest
hallo,
gister kolfapparaat gekocht en ook al gekolfd.

het is even wennen, nu vraag ik me af omdat ik maar 40 cc per keer eruit krijg of je die beetjes bij elkaar mag doen. dan heb ik s'avonds 1 fles ipv beetjes, hij pakt de fles wel, dat is fijn.

groetjes jacomien
mama van kylian 09-09-2007

Hoi,

40 ml is helemaal niet slecht voor de eerste keer hoor. Kolven is iets wat je moet leren en het wordt vanzelf meer. Je kan de beetjes gewoon bij elkaar doen. Je hebt wel kans dat je kleintje wat eerder weer honger heeft omdat je de achtermelk niet mee hebt gekofd, waardoor de melk minder vet is, maar dat geeft niets. Je kleine zal het heus wel laten merken als hij of zij honger krijgt.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ja hoor, je mag die bv gewoon bij elkaar doen.
Laat je trouwens niet ontmoedigen door de kleine hoeveelheid die je kolft. Dat zal echt nog wel meer worden. Je lijf moet er gewoon even aan wennen. Ik heb heel lang de laatste voeding gekolfd en op een gegeven moment had ik dan vaak binnen 12 minuten 250 cc voeding. Gewoon even 'oefenen' dus.

Succes.
Karin

hallo,
inderdaad is 40 cc voor een eerste niet slecht, even oefenen en het wordt vanzelf meer.
nou heb ik altijd te horen gekregen dat de verschillende kolfbeurten wel mag mengen. mits ze op dezelfde temp zijn. dus als je smorgens kolft en je zet het in de koelkast mag je de volgende kolfbeurd er niet zo bij in doen. deze moet eerst ook gekoeld worden in de koelkast en daarna pas bij elkaar voegen.
zo doe ik het in ieder geval en als ik dan een volledige voeding heb dan gaat het de vriezer in. (in ben dus een voorraad aan het aanleggen.)
ik hoop dat je er wat aan hebt
groetjes

Ik kolf daarom vaak s'ochtends omdat mijn odchter dan genoeg heeft aan een borst en de ander op knappe staat . Wat bij mij ook werkt is even ruiken aan een kledingstuk van haar als ze er niet is, het zal wel iets tussen mijn oren zijn maar dan gaat het stukken beter.

Succes

Heb je een beetje een krachtige kolf? Scheelt onderling nogal namelijk. Ik heb een neusspray gehad wat ervoor zorgde dat de melk losliet. Hielp goed.
ff volhouden. het wordt steeds meer. Beetjes mogen bij elkaar maar inderdaad op dezelfde temp. Je mag het 6 uur buiten de koelkast bewaren.

gr.ing

Heej,

ik hoop dat het ondertss al een stuk beter gaat met het kolven...
Maar bij mij ging dat ook niet in het begin, toen zeiden ze tegen me dat ik ondertss tv moest kijken omdat ik mss te gespannen was...toen ben ik maar met iemand aan de telefoon gaan hangen (gaat moeilijk met een elektrische kolf) en toen ging het vanzelf!
Dus gewoon ff proberen voor de tv of aan de telefoon....
Suc6!!

Terug
Bovenaan