kolfapparaat

hoi

ik heb een elektrische kolf met adapter die kan je er ook afhalen en battereien in doen.

mij lijkt een handkolf niet handig. je krijgt alleen maar kramp in je handen en de elektrische gaat automatisch.

succes
 
Hoi Joke,

Ik heb beide geprobeerd en ik vond een handkolf echt vreselijk. Lamme handen kreeg ik van dat gepomp en het ging zó langzaam. Nee, geef mij maar een elektrische. Hij is wat duurder, maar dan heb je ook wat. Je houdt hem op je borst en binnen no time heb je een flesje vol melk. Ideaal!

Groetjes,
Jacqueline

P.S. Ik heb maandenlang alle melk voor mijn dochter gekolfd dus ik weet wel waar ik het over heb.
 
Ik heb ook goede ervaringen met de electrische pomp. Het klinkt raar maar met een electriek apparaat heb je nog tijd voor andere dingen zoals tv kijken of zo terwijl je kolft. Zeker als je zoals ik een dubbele kolf op je borsten zet. Dan kolf je in één keer beide borsten en je bent dus net een minuut of 20 klaar, tenminste ik dan.

Je moet je voorstellen dat je dat kolfen soms wel 5 of 6 x per dag moet doen en dan komt het voeden nog, dus hoe korter je ermee bezig bent, hoe beter voor jou en hoe meer tijd je over hebt om andere nuttige dingen te doen.

Succes!

Annemieke
 
hoi, t ligt er aan hoeveel je wil kolven, ik zou n electrische kopen,maar nu heb ik geen baan meer en zal ik dus ook niet zoveel gaan kolven, hooguit als t niet zo lukt of om n vooraadje op te bouwen, nu ga ik dus n handkolf kopen, want voor die paar keer ga ik hgeen dure electrische aanschaffen. maar als je op werk moet kolven is electrische fijner, bijv die van meleda, de dubbele
 
Ik heb een handkolf van Avent gebruikt en ook naar volle tevredenheid. Ik gebruikte hem overal. In de auto als we es weg gingen, op m'n werk enz. Ik hem 2 keer 9 maanden gebruikt. Niet de hele tijd want ik gaf gewoon borstvoeding. Ik heb wel ervaring met de electrische kolf maar dan alleen in het ziekenhuis. Ik weet niet hoe vaak je hem denkt te gebruiken of dat je baby er al is en je hem nu nodig hebt maar anders zou ik gewoon wachten tot de baby er is. Vriendin heeft er een tijdens zwangerschap aangeschaft maar nooit gebruikt. Je weet nooit hoe het loopt.
 
Ik heb beide gebruikt, maar naar mijn werk nam ik altijd de handkolf mee. De elektrische kolf maakte net zo'n geluid alsof je met een vibrator in de weer was. Ik zeg het maar gewoon zo plat. Maar dan voel je je wel wat opgelaten.
 
Terug
Bovenaan