Kolom Leven op zwangerschapskaart

Afgelopen vrijdag ben ik bij de verloskundige geweest, 18 wkn zwanger.
Hartslagje ook gehoord. Ook werd gevraagd of ik misschien al iets heb voelen bewegen, maar dat heb ik nog niet.

Thuis gekomen nam ik de zwangerschapskaart door en bij het kolom Leven stond eronder
L -

Weet iemand wat dit betekent?

Misschien maak ik me wel weer zorgen voor niets namelijk

hoi, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. volgens mij geeft dit gewoon aan wat je zelf al zegt, namelijk dat je de kleine nog niet hebt voelen bewegen. dit wil niet zeggen dat ie het niet doet hoor! mijn vriendin voelde de baby pas met 22 weken voor het eerst bewegen.
groetjes sabine

is idd niks om je druk om te maken... je kindje leeft echt wel als je de hartslag gehoord hebt.

Maar L- is het zelf niet voelen van de baby, L+ is logischerwijs dat je hem/haar al wel voelt bewegen.
Op alledrie mijn zw.schapskaarten is in een andere week voor het eerst L+ te lezen.

groetjes,
Marije

Ik heb net ook even op mijn kaarten gekeken...had er nog nooit opgelet!!

Maar idd wat de rest al zegt het betekend niks, je hoeft je echt geen zorgen te maken!!
Je hebt het hartje gehoord!!

En soms voelt de een het eerder als de ander! Het is ook maar net hoe je placenta ligt!
Maar voor  je het weet mag jij ook genieten van het heerlijke getrappel in je buik!

Terug
Bovenaan