Kolposcopie

Hoi hoi,

Vandaag krijg ik de kolposcopie.... het enigste waar ik heel erg tegen op zie is de eendenbek.... oef
Ik laat jullie weten hoe het ging, om 11.15 uur ben ik het haasje

hey meiden,

de Kolposcopie viel opzich wel mee, tuurlijk is het niet prettig dat er iemand daar beneden bezig is. Maar goed, over een week of 7 is het nog heftiger...
Helaas zag het er niet zo goed uit, hoefde me niet direct zorgen te maken, maar ik moet wel terugkomen na de bevalling.
Als het er dan nog steed afwijkend uitziet dan gaan ze een biopsie doen en dan is het weer afwachten.
Ik ben dus nog geen stap verder, maar wel weer onzekerder....
Je gaat uit van het positieve, maar je houdt ook rekening met het negatieve.... en dan bedenk je je ook dat je 2 kids straks hebt lopen......
Ik richt mij momenteel maar op de zwangerschap en de kleine die komen gaat...... en daarna zien we wel weer

kus

Snap precies hoe je je voelt, hier hetzelfde... Is er al tegen je gezegd wanneer je ongeveer moet terugkomen? Ik heb er nog over gebeld toen ik net zwanger was en mij hebben ze aangeraden 3 maanden na de bevalling pas terug te komen zodat het opzeker allemaal geheeld is van binnen. Dat betekent ergens in december maar ivm de feestdagen waar ik voor het eerst met ons kleintje van wil genieten maak ik er zelf januari van. Schijt wel 7 kleuren, want er is dan al een jaar en 4 maanden niet naar gekeken terwijl ik eigenlijk elk half jaar terug moest voor controle... Hou me maar op de hoogte!!

Terug
Bovenaan