Ik heb een vraagje aan moeders die ook alle borstvoeding kolven. Ik doe dit met een electrische kolf, maar nu heb ik twee keer al bijna borstontsteking gehad. Dat is erg vervelend. De eerste keer kwam het denk ik echt omdat ik mijn borst niet goed genoeg leeg kolfde of misschien te veel tijd tussen 2 keer kolven, maar de tweede keer maakte ik mijn borst echt goed leeg.
Als ik ga werken wil ik eigenlijk wat minder vaak kolven per dag. Nu doe ik het 6-8 keer per dag. Iris is nu 8 weken oud. Hoe vaak kolven jullie? En hebben jullie ook weleens dreigende borstontsteking gehad? En wat deden jullie om dit te voorkomen. Op mijn werk wil ik namelijk ook geen borstontsteking krijgen, want ik ga al minder werken, dus moet er niet aan denken dan ook nog ziek te zijn.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groeten Henriette
Als ik ga werken wil ik eigenlijk wat minder vaak kolven per dag. Nu doe ik het 6-8 keer per dag. Iris is nu 8 weken oud. Hoe vaak kolven jullie? En hebben jullie ook weleens dreigende borstontsteking gehad? En wat deden jullie om dit te voorkomen. Op mijn werk wil ik namelijk ook geen borstontsteking krijgen, want ik ga al minder werken, dus moet er niet aan denken dan ook nog ziek te zijn.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groeten Henriette