Kolven gestopt

hoi meiden

Afgelopen zondag gestopt met full time kolven. Het voelt nog steeds erg raar en vind het nog steeds wel jammer, maar het is zeker beter zo.
HAd onwijs veel stuwing en de melk bleef eruit spuiten als ik de druk er alleen afhaalde. 3 dagen geleden mijn borsten strak afgebonden en dat hielp tegen de stuwing. .
Daarna hoefde ik niet meer te kolven. Had gisteren alleen veel pijn aan mijn tepels/ tepelhof. Dus de doeken er vannacht eens afgehaald en kijken hoe het ging met de stuwing, maar heb gelukkig nergens last van. Wel verlies ik nog vocht, maar heb begrepen dat dit nog wel even kan duren.
Nu ga ik beginnen aan de vriezer voorraad.
Heb met het CB overlegt en ga nu 2x daags BV geven en 2x daags KV. Daar waren ze helemaal mee eens. Denk dat Kyan dan nog wel 2 maanden bv mee gaan krijgen (als het niet langer is haha heb een vriezer vol liggen)

Helaas nog geen afspraak kunnen maken met de psycholoog. Hadden een wachtrij, als die muts dat nou meteen in haar mail zet. Ze belde maar niet terug terwijl dat in de mail stond. Nu alweer een week verder helaas.
Maandag maar weer verder zoeken

xx

Hoi Yvonne,

Ik denk dat je een hele goede keuze hebt gemaakt en ik hoop dat dit jou ook beter in je vel doet zitten. De combinatie is mooi en wat geweldig dat je nog zo'n voorraad hebt waar hij zo lang van kan genieten!

Wat stom dat ze een wachtrij heeft! Ik vind dat zo raar hea. Dat je voor zulke afspraken op een wachtlijst wordt gezet terwijl je eigenlijk gelijk hulp nodig hebt. Ik hoop dat ze je heel snel helpen!

Geniet van je weekend en je mannen!

Liefs Imke

Hoi Yvonne !

Wat een dappere beslissing !! Vind het echt knap van je dat je dit hebt besloten. Moet niet makkelijk zijn geweest voor je. Maar ik denk wel dat je zo heel veel meer rust kan hebben en dat het allemaal een stuk makkelijker wordt.
En wat geweldig van die voorraad ! Jeetje mina !!! Dat zou ik nooit hebben gered hoor.. ik kan er nu al niet naast kolven.. heb daar echt niet genoeg voor !
Nou zo kan Kyan nog lekker een poosje van je melk genieten ! Goed hoor !

Wat jammer van die wachtrij.. wil je hulp, kan je die niet krijgen.... heel vreemd ! hoop dat je misschien ergens anders wel terecht kan.. en wie weet heb je het straks helemaal neit meer nodig nu je definitief gestopt bent ! Misschien geeft dat wel zoveel verlichting !? Je weet maar nooit !

Fijn weekend !

Liefs, Marit

Hoi yvonne!
Heel goed van je! Ik kan me tegenlijk ook goed voorstellen dat het dubbel voelt en ook heel raar voelt. En dat gevoel zal waarschijnlijk ook nog wel even blijven. Het is alleen ook zo belangrijk dat jij lekker in je vel komt te zitten. En nogmaals je mag harstikke trots op jezelf zijn dat je dit zolang hebt vol gehouden!!!

Dat je nog wat vocht verliest is inderdaad vrij normaal. Heb ik ook heel lang gehad toen ik stopte met kolven. Ook nog wel dat er soms nog wat melk uit kwam en dan opeens is het over.

En wat ongeloofelijk dom zeg van die psycholoog. Heb je al een andere gezocht? Want op deze manier heb je meteen al zo'n valse start en begin je al zo raar. Het is wel belangrijk dat je je goed bij iemand voelt anders werkt het ook niet!

Heel veel succes! Ik weet dat je het kunt!
Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan