kolven of kunstvoeding??

He hallo

momenteel geef ik volledig borstvoeding. Ik denk er wel over om een flesje, 's nachts, te geven. Ik twijfel alleen nog of ik deze van gekolfde melk wil geven of van kunstvoeding. Wie heeft er ervaring met dit dilemma of heeft deze keuze ook moeten maken?
O, ja en als ik ga kolven wanneer kan ik dit dan het beste doen?

Groetjes Linda

Hallo Linda,

Ik geef zelf ook de borst en vanaf de geboorte hebben wij Fleur (onze 2e dochter) flesvoeding met Frisomelk gegeven. Dat gaat heel goed, af en toe wil Fleur alleen de fles niet als ze een regeldag heeft maar verder gaat het geven van de fles heel goed. En zelfs de combi (gekolfde) borstvoeding en Frisovoeding gaat heel goed. Alleen heeft ze af en toe wel last van erge krampjes dus van daar dat Fleur maar 1x Friso krijgt.

Veel succes,
Natas

Hoi Linda,
Grappig dat je juist 's nachts uit een flesje wilt geven; dat is nou juist de tijd dat ik mijn kindje altijd zelf voedde. Lekker in bed, niet eerst naar beneden om alles warm te maken! Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik kolf wel voeding; heerlijk om overdag even mijn handen vrij te hebben als papa thuis is, of oma op bezoek is. Ik vind het zelf het prettigst om 's ochtends te kolven, dan knallen die borsten toch zowat uit elkaar. Dus na de eerste voeding ga ik dan kolven.
Groetjes wendy

Terug
Bovenaan