Hallo dames,
Wie geeft er nog borstvoeding? En wie kolft er op het werk? Hoeveel tijd neem je daar over/of heb je daarvoor nodig. Hoeveel kolf je dan? precies wat je uit de vriezer hebt gehaald, of tot er geen straaltje meer uit je borst komt?
Volgens de wet heb ik 1/4 van mn werk dag de tijd ervoor.
Kreeg commentaar dat ik er vergeleken bij een collega te lang over deed want zij was binnen het half uur klaar(volgens haar staat er een half uur voor) Ik zei: nee hoor ik mag 2uur van een werkdag ervoor gebruiken, dus ik zit daar nog ruim binnen. Maar dit vond ze onzin.
ik doe er zo'n 40 min over per x kolven en kolf dan 2x per dag.
Heb nu de wetgeving uitgeprint en doe dit in haar postvak
Ik snap wel dat het voor collega's vervelend is, maar dit helpt niet echt mee.
Wie geeft er nog borstvoeding? En wie kolft er op het werk? Hoeveel tijd neem je daar over/of heb je daarvoor nodig. Hoeveel kolf je dan? precies wat je uit de vriezer hebt gehaald, of tot er geen straaltje meer uit je borst komt?
Volgens de wet heb ik 1/4 van mn werk dag de tijd ervoor.
Kreeg commentaar dat ik er vergeleken bij een collega te lang over deed want zij was binnen het half uur klaar(volgens haar staat er een half uur voor) Ik zei: nee hoor ik mag 2uur van een werkdag ervoor gebruiken, dus ik zit daar nog ruim binnen. Maar dit vond ze onzin.
ik doe er zo'n 40 min over per x kolven en kolf dan 2x per dag.
Heb nu de wetgeving uitgeprint en doe dit in haar postvak
Ik snap wel dat het voor collega's vervelend is, maar dit helpt niet echt mee.