Kolven: Philips Vs. Difrax

<p>Hallo allemaal,</p><p>Zodra de kleine geboren is wil ik borstvoeding gaan geven. Ik ben nu alvast een beetje aan het rondkijken naar borstkolven.</p><p>Nu ben ik de automatische borstkolven van Difrax en Philips Avent tegengekomen, maar ik weet niet welke ik nou het beste kan kiezen.</p><p>Hebben jullie hier ervaring mee? Welke raden jullie aan?</p><p> </p>
 
Ik zou het aanschaffen van de kolf even uitstellen tot wanneer de kleine er is. Niet om te doemdenken maar misschien lukt de borstvoeding niet en kolven zijn toch best prijzig. Voor het op gang brengen van de borstvoeding met een kolf wordt meestal gebruik gemaakt van een sterkere kolf die je huurt van een thuiszorgwinkel. 
Verder heeft Philips geloof ik zachte borstschilden. Dat vond ik persoonlijk fijner dan harde zoals bij Medela. Ik heb zelf een horigen chicture die ook deze zachte schilden heeft.
 
wat hierboven staat...
je zal hem niet direct nodig hebben tenzij je moet bijkolven om bv op gang te brengen maar dan is deze zo gehaald.
hier ook de horigen! super tevreden mee! voor 2 kindjes gebruikt. voordeel is dat schilden op mijn elke borst passen. 
 
Je zou even kunnen testen bij een lactatiekundige. Daar kun je vaak voor ongeveer 30 euro een kolfconsult krijgen waar jr dus meerdere kolven kunt gebruiken. Zo weet je gelijk wat jij fijn vindt. Ik gebruik zelf de horigen kolf. Erg tevreden en een prima prijs voor dubbele kolf op accu. 
 
Terug
Bovenaan