Kolven

<p>Hee mama's</p><p>Ik ben pas begonnen met afkolven en ik moet binnenkort 1,5 uur rijden met mijn dochtertje, ik vroeg mij af, als ik thuis voor we weggaan af kolf en ik neem dat mee kan ik haar dat in de auto dan zo geven of moet dat na bv. 2 uur eerst weer opgewarmd worden (ps: ze kan best 1,5 zonder drinken maar wil het wel voor de zekerheid hebben mocht ze echt willen drinken.)</p><p>Alsvast bedankt!</p><p> </p>

In de auto is het niet ijskoud. Als het vers is warm ik het niet extra op als het uit de koelkast komt neem ik warm water mee en warm ik het op tot de kou eraf is. Heb zon magneet van medela waarop staat hoe lang je bij welke temperatuur kunt bewaren. Is handig! 

Volgens mij kun je dat prima geven, als je het een beetje warm houd is dat geen punt.
maar: wil je dan al rijdend voeden? Als je kindje zich dan verslikt kun je haar niet zo makkelijk optillen. Lijkt mij eng.
en als je evt toch moet stoppen om te voeden kun je misschien makkelijker direct aan de borst leggen. Geen stress van kolven/flesje bewaren. Heb ik tijdens onze vakantie ook regelmatig gedaan, gewoon op de bijrijdersstoel. Gaat prima!
en baby’s slapen vaak heerlijk in de auto, dus misschien is het helemaal niet nodig.
Ligt er natuurlijk aan in welk gezelschap je bent of je je daar prettig bij voelt.

Terug
Bovenaan