Kolven

Hoi,
Ik ben om de dag aan het kolven om straks als ik ga werken wat voorraad te hebben. Nu heb ik het idee dat als ik dit doe (meestal na de ochtendvoeding want dan heb ik de meeste melk over) dat mijn zoontje daar de hele dag onrustig van is. Alsof hij dan teweinig krijgt ofzo. De gekolfde melk gaat de vriezer in dus hij drinkt gewoon aan de borst als het weer tijd is voor een voeding/hij weer honger heeft.
Iemand daar ervaring mee?

Groetjes Lianne
 
Zelf heb ik daar geen ervaring mee, maar ik heb een silicone borstkolf welke je vacuüm kan zetten op je andere borst, waar je kind op dat moment niet van drinkt, wat het toeschietreflex opvangt. Op die manier kan ik een voorraad opsparen. Vind ik scht super handig en je hoeft niet extra te kolven! Je staat er versteld van hoe veel je dan opvangt, vooral in de ochtend. Ik doe dit vaak 2 ochtenden, voeg het samen en vries het in. Misschien een tip!
 
Het hoeft niet op je apparaat, je kunt het gewoon vacuüm op je borst zetten. Het vangt dan je toeschietreflex op. 
https://www.mamaloesbabysjop.nl/baby-ono-borstvoedings-collector-1399?channable=015024696400373031393267&gclid=EAIaIQobChMIr6Xd9Ifd8AIVwenmCh3OHwf_EAQYAiABEgL2cfD_BwE
 
Terug
Bovenaan