kolven

Ik geef mijn dochtertje Robyn van 6 1/2 maand nog borstvoeding. Ik werk 2 1/2 dag en kolf dan af. Dit ging allemaal goed, totdat ik begon met groente/fruit. Overdag kolf ik nu geen hele voedingen meer en het blijft teruglopen. Ik wil eigenlijk nog niet stoppen met bv. Heeft iemand nog tips ?
Ik weet ook niet precies hoeveel melk ik moet meegeven aan de oppas. Dit was altijd 200 cc. per voeding, maar nu ze groente/fruit eet kan dit misschien wel minder. Als ik gewoon thuis ben krijgt ze 4 x bv., 1 potje fruit, 1 potje groente + danoontje, 1 koekje en ong. 100 cc. roosvicee.

Hoe doen andere meiden die werken dit ?

Groetjes,
Carole.
 
Hoi Carole,

Wat je kan doen om de productie op te krikken is op een thuis dag haar vaker aanleggen tussen door of even tussen door kolven.
Maar extra aaneggen is de beste stimulance.
Ik kreeg daar toen ik bijna niets mee had omdat ze keel en oorontseking had en niet meer dronk bij me. Alles weer opgang door een bv dag in te lassen.
Misschien dat de mogelijkheid er is om op je werk 4x korter te kolven ipv. 2x lang. Dan is dat weer extra stimulance.

Ik kolfde op mijn werk ook geen voeding maar 30cc soms.
Ik had geen toeschietreflex nu gebruik ik neusspray en heb ik het wel kolf dan zo een 120cc.

Mara drinkt nooit echt veel bij oma. Het max was 180cc. Omdat oma altijd veel weg moest gooien hebben we afgesproken dat ze kleine beetjes opwarmt.
Misschien is dat een idee.
Tenzij ze natuurlijk met smaak haar flesje leeg drinkt bij de oppas.

Groetjes joyc
 
Terug
Bovenaan