kolven

hallo moeders
Is het normaal dat je niet het aantal cc uit je borsten kan krijgen als wat je kindje drinkt mijn dochter 4 maand
krijgt ongeveer 160 cc maar
dat krijg ik pas na twee keer kolven voor elkaar terwijl ze twee voedingen moet hebben ik vul het wel aan met melk uit de vriezer maar ik vroeg me dat af of dat zo hoort of is mijn kolf niet goed genoeg een medela handkolf

groeten cato
 
Hoi cato,

Dat is normaal hoor. Dat dat niet lukt weet je of je een toeschietreflex hebt tijdens het kolven want dat is vaak waarom je minder kolf.

Als dat niet het geval is kan je bij de huisarts een neusspray vragen op recept die dat bevordert dat werkte bij mij heel goed.

Succes met kolven
 
Hé, ik vroeg me dit ook al af. Mijn baby groeit als kool van de borstvoeding, maar als ik kolf komen er meestal maar kleine pisbeetjes uit. Ik kolf niet regelmatig, misschien dat dat scheelt.
Fijn dat ik nu weet hoe dat zit.
 
hallo,

ik heb drie maanden gekolfd toen ik wer ging werken; soms had ik ook echt niet genoeg dan probeerde ik vaker om de twee uur kleine beetjes af te kolven en vaak lukte het dan wel. ik was ook vaak gefocusd op de hoeveelheid en dan lukte het meetsal niet!!!

nou succes!!!!!
 
Dit is inderdaad heel normaal ik heb 5 maanden alleen maar gekold en het grootste gedeelte kwam maar uit 1 borst. Ik deed atijd als ik in 2 dagen aardig wat melk over had in de vriezer en als ik te kort kwam haalde ik het weer uit de vriezer.
 
Terug
Bovenaan