Kolven

Dames even een vraagje. Over ongeveer 6 weken ga ik weer aan het werk en wil dolgraag bv blijven geven en zal dus gaan kolven. Nu ben ik er al wel aan gewend maar vroeg me af hoeveel voorraad je moet aanleggen en wanneer begin ik daarmee? En wat is een handige en hygienische manier om in te vriezen? Ik ga 3 dagen werken en het zullen zo'n drie voedingen per dag zijn die ze op de creche geven. Mijn zoontje weegt 5 kg geef hem denk ik rond de 90 cc in een flesje. bedankt !!
 
Ik heb ijsblokjes zakjes waar ik de melk in invries. Ik ben na 6 weken met kolven begonnen en langzaam aan een voorraadje aangelegd. Ik ben inmiddels weer 6 weken aan het werk waarvan de laatste 2 hele dagen, 4 dagen per week en ik heb de voorraad nog nauwelijks nodig gehad. Ik kolf 2 keer op m'n werk en 's avonds thuis nog 1 keer
 
Ik ben nog niet bezig met kolven maar wel met borstvoeding, en ik heb heel veel gehad aan informatie van het borstvoedingsforum. Je kunt daar ook vragen stellen aan deskundigen (bijv lactatiekundige).
Niet echt een antwoord op jouw vraag, maar misschien wel een tip om daar eens een kijkje te nemen.

http://www.network54.com/Forum/89719
 
Terug
Bovenaan